Strona główna | Aktualności200 sklep PSB-Mrówka w Polsce

200 sklep PSB-Mrówka w Polsce

20 czerwca 2015 r. w Staszowie (woj. świętokrzyskie) została oficjalnie otwarta dwusetna Mrówka w sieci Polskich Składów Budowlanych. Właściciele Mrówki, Jadwiga i Leszek Belusiak, od wielu lat współpracują z Grupą PSB, na rynku funkcjonują od 20 lat. Prowadzą hurtownię instalacyjną i ogólnobudowlaną Bel–Pol w Staszowie oraz inne działalności niezwiązane z branżą budowlaną. Na rynku lokalnym są znaczącym pracodawcą - zatrudniają 120 osób w różnych branżach.

Firma Bel-Pol jest rodzinną firmą. Najnowszy obiekt o powierzchni sprzedaży 1350 mkw. + ogród zewnętrzny, zlokalizowany jest obok dotychczasowej hurtowni firmy Bel-Pol. Market będzie obsługiwało 19 pracowników oraz 4 osoby, które zajmą się sprzedażą hurtową.

W dniu otwarcia Mrówkę odwiedziło bardzo wielu mieszkańców Staszowa i pobliskich miejscowości. Każdy klient, który dokonał zakupów za min. 70 zł dostał kupon do grill baru, zaś za zakupy za 100 zł otrzymywał drobny upominek. Co godzinę za najwyższy paragon klienci dostawali nagrody, a za największe zakupy w tym dniu na zwycięzcę czekał bon na 1500 zł i rower.

Mrówki są obecnie najliczniejszą siecią detaliczną sektora dom i ogród w Polsce. Funkcjonują głównie w miastach powiatowych, ale także w miejscowościach gminnych pod nazwą "Mini-Mrówka”. Mini-Mrówki to sklepy o powierzchni mniejszej niż 800 mkw., aktualnie działają 54 takie markety. Łączna powierzchnia sprzedaży 200 sklepów Mrówka wynosi 220 tys. mkw. Przychody Mrówek w ciągu 5 m-cy 2015 r. wyniosły ponad 445 mln zł i były o 24% wyższe niż rok temu. Zaś przychody w całym 2014 r. osiągnęły pułap ponad 1 mld zł.

Pierwsze Mrówki powstały 13 lat temu, ale wyraźne przyspieszenie rozbudowy sieci nastąpiło w 2009 roku - w poszczególnych sezonach uruchamialiśmy od 20 do ponad 30 sklepów. W 2015 roku planujemy powiększenie sieci o ponad 30 marketów. Do tej pory polskie firmy kupieckie, prowadzące Mrówki, wydały łącznie ponad 1,2 mld zł na budowę  i wyposażenie tych marketów.

Fotorelacja z otwarcia sklepu Mrówka w Staszowie (fot. PSB):







Właściciele sklepu














Mirosław Lubarski
Dyrektor Marketingu
Grupa PSB S.A.

CZYTAJ WIĘCEJ

1 miliard zł obrotów w sieci marketów budowlanych PSB-Mrówka



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej