Strona główna | Aktualności6 premier produktowych Seleny w Ameryce Południowej

6 premier produktowych Seleny w Ameryce Południowej

Grupa Selena kontynuuje intensywny rozwój na rynkach zagranicznych. Spółka zaprezentowała w Brazylii nowatorskie produkty chemii budowlanej opracowane we własnych laboratoriach. Selena oferuje na rynku brazylijskim ponad 70 różnych produktów, z czego aż sześć miało swoją premierę na Feicon Batimat 2017 - największym wydarzeniu branżowym w Ameryce Południowej, które w tym roku odwiedziło ponad 90 000 osób. Na stoisku Seleny Sulamericana - lokalnej spółki będącej częścią Grupy - wszyscy odwiedzający mogli uczestniczyć w pokazach wdrażanych innowacji w tym nowatorskiego pianokleju Seleny Tytan 60 Seconds. Klienci Seleny Sulamericana oraz brazylijscy profesjonaliści mogli samodzielnie testować produkty eksponowane na stoisku by przekonać się o ich zaletach.

Oferta Seleny na targach FECION BATIMAT 2017 spotkała się z dużym zainteresowaniem zwiedzających - ponad 2 000 osób z 11 krajów zarejestrowało się na stoisku firmy. Lokalna spółka zaprezentowała 6 premier produktowych, a wśród nich: nowoczesny klej cyjanoakrylowy Tytan Ciano, akrylowy klej montażowy o szybkim chwycie Fix ECO, nową wysokowydajną, wielopozycyjną pianę o niskiej postekspansji dedykowaną do montażu okien i drzwi Tytan Portas e Janelas, stworzoną specjalnie pod uwarunkowania lokalnego rynku. Zaprezentowano także pełną ofertę wężykowych pian poliuretanowych wyposażonych w innowacyjny aplikator ERGO. Ponadto zwiedzający poznali także MS35 Crystal, krystalicznie bezbarwny uszczelniacz hybrydowy. Produkt charakteryzuje przyczepność do różnego rodzaju materiałów, zapewniająca estetyczne oraz trwale elastyczne połączenie i uszczelnienie. Produkt może być aplikowany wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń, nawet na wilgotne powierzchnie. Jednym z głównych elementów, który przyciągał uwagę odwiedzających była demonstracja możliwości TYTAN 60 SECONDS. Selena, jako jedyny wystawca umożliwił chętnym przetestowanie skuteczności pianokleju na specjalnie przygotowanym do tego stanowisku.

"Grupa Selena jest obecna na rynku brazylijskim od ponad 10 lat i nieustannie zwiększa zakres działalności. W trakcie targów FEICON BATIMAT Selena przeprowadziła ankietę wśród odwiedzających, której wyniki pokazały m.in. bardzo pozytywny odbiór piano-kleju TYTAN 60 SECONDS, którego możliwości zademonstrowaliśmy podczas prezentacji. Pozytywne zaskoczenie wzbudziła skuteczność produktu oraz fakt, że uzyskuje on silny chwyt początkowy już po sześćdziesięciu sekundach. Tak nowoczesny produkt to efekt 25-letniego doświadczenia na rynku chemii budowlanej i pracy własnych laboratoriów R&D. Ze względu na odniesiony sukces spodziewamy się w nadchodzących tygodniach dalszego wzrostu zainteresowania marką TYTAN oraz innymi rozwiązaniami w portfolio Seleny - szczególnie, że znaczna część z ponad 2 000 gości, którzy odwiedzili stoisko Selena Sulamericana to osoby decyzyjne w firmach powiązanych z branżą budowlaną. Dzięki dalszemu, konsekwentnemu wprowadzaniu do oferty innowacyjnych produktów wysokiej jakości spodziewamy się znaczącego umocnienia pozycji firmy w Ameryce Południowej, a docelowo zajęcia pozycji lidera rynku nowoczesnej chemii budowlanej w regionie" - powiedział Alfredo Mann, Dyrektor Sprzedaży Selena Sulamericana.

Selena działa w Ameryce Południowej od 2004 roku. Wraz z debiutem w Brazylii firma zaczęła wprowadzać na lokalny rynek produkty swojej flagowej marki Tytan Professional, które są obecnie numerem jeden, cenionym przez odbiorców profesjonalnych i detalicznych. Selena Sulamericana utrzymuje stabilną pozycję na rynku i posiada siedzibę zlokalizowaną w Curitybie oraz zakład produkcyjny w Ponta Grossa.

Źródło: Selena

CZYTAJ WIĘCEJ

Grupa Selena: Ponad 1 mld zł przychodu w 2016 roku
Grupa Selena przejęła spółkę produkcyjną we Włoszech za 1,66 mln euro
Sylwia Gołuchowska nowym Dyrektorem Human Resources Grupy Selena
Grupa Selena prezentuje w Rosji 25 lat osiągnieć oraz strategię na przyszłość



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej