Strona główna | AktualnościAkzoNobel: zbieranie projektów do "Operacji sufit" zakończone

AkzoNobel: zbieranie projektów do "Operacji sufit" zakończone

Ponad 560 prac napłynęło w ramach "Operacji sufit" firmy AkzoNobel na projekt w salach pooperacyjnych w Centrum Zdrowia Dziecka. Dwanaście najbardziej kolorowych pomysłów zostanie nagrodzonych, a następnie wykorzystanych do odnowienia pomieszczeń w warszawskim szpitalu.
Wyboru zwycięskich prac w ramach "Operacji sufit" firmy AkzoNobel dokona jury, w składzie:
  • Michał Pawlik, Mamastudio (http://mamastudio.pl/#!/kim-jestesmy/)
  • Ada Buchholc (http://www.adabuchholc.com/)
  • Katarzyna Bogucka (http://bogucka.com/)
  • Ola Cieślak ( http://olazbloku.pl/)
  • Joanna Rusinek ( http://www.kreskaikropka.pl/)
  • Marianna Oklejak (http://mariannaoklejak.blogspot.com/)
Akcja ma charakter charytatywny. Pomysłodawcą jest firma AkzoNobel, jeden z największych producentów farb i lakierów na świecie, którego misją jest dodawanie kolorów do życia ludzi. Firma przekaże farby do malowania pomieszczeń oraz ufunduje nagrody pieniężne dla nagrodzonych prac. Projekty zostaną wykonane farbami Sikkens Alpha SanoProtex, przeznaczonymi do pomieszczeń służby zdrowia, charakteryzującymi się właściwościami antybakteryjnymi. Do akcji włączą się również pracownicy firmy oraz wolontariusze, którzy wspólnie zrealizują zwycięskie projekty. Partnerami akcji jest Good Looking Studio oraz platforma millionyou.com

Harmonogram konkursu:
  • Start konkursu Operacja sufit  - 13 czerwca 2013 r.
  • Termin nadsyłania projektów - 10 lipca 2013 r.
  • Koniec I etapu konkursu - ogłoszenie nominacji - 14 lipca 2013 r.
  • Obrady jury konkursu - od 10 lipca do 15 lipca 2013 r.
  • Ogłoszenie wyników konkursu - 18 lipca 2013 r.
  • Realizacja projektu - od 20 lipca 2013 r.
Więcej informacji na stronie:

http://millionyou.com/konkursy/Operacja_sufit,start.html

Źródło i grafika: AkzoNobel

CZYTAJ WIĘCEJ

Nowa marka AkzoNobel
Produkty firmy AkzoNobel w Centrum Zdrowia Dziecka
AkzoNobel Decorative Paints: rusza Operacja sufit
AkzoNobel: znamy zwycięskie projekty Operacji sufit
Podsumowanie akcji "Operacja sufit" organizowanej przez firmę AkzoNobel



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej