Strona główna | AktualnościAwans Śnieżki w rankingu Polskich Marek

Awans Śnieżki w rankingu Polskich Marek

Publikowany przez dziennik "Rzeczpospolita" ranking Polskich Marek prezentuje najsilniejsze rodzime brandy. Wśród nich nie mogło zabraknąć Śnieżki, która w najnowszym zestawieniu zanotowała awans względem ubiegłego roku.

W tegorocznej, jedenastej już, edycji rankingu "Rzeczpospolitej" znajdziemy najdroższe i najsilniejsze marki w Polsce. W zestawieniu znalazło się 330 krajowych brandów, których łączna wartość szacowana jest na 61,5 miliarda złotych. Marka Śnieżka znalazła się w doborowym towarzystwie. Jej wartość wzrosła o 12%, z 96,5 mln złotych w 2013 roku do 107,6 mln zł w 2014 roku. Dzięki temu, zanotowała awans aż o 13 lokat i w bieżącej odsłonie rankingu uplasowała się na 107. pozycji.
Wyniki klasyfikacji głównej oraz poszczególnych zestawień cząstkowych ujętych w zestawieniu pokazują znaczenie Śnieżki na polskim rynku oraz są dowodem jej ugruntowanej pozycji wśród konsumentów. W kategorii świadomości marki, Śnieżka zajęła wysoką 12. lokatę. Z kolei na liście najczęściej wybieranych marek uplasowała się na 29. miejscu. W obu przypadkach są to najlepsze wyniki wśród brandów reprezentujących branżę chemii budowlanej.

Dobry rezultat jest zasługą m.in. konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju FFiL Śnieżka SA. Marka sukcesywnie poszerza swój asortyment, tworząc nowe i udoskonalając już istniejące rozwiązania. Dzięki temu, konsumenci sięgający po produkty marki Śnieżka mają pewność, że wybierają najwyższą jakość.

Źródło: Śnieżka

CZYTAJ WIĘCEJ

Śnieżka awansowała w rankingu "Gazety Finansowej"
FFiL Śnieżka: Odział Dziecięcy Szpitala Miejskiego w Morągu pełen kolorów
Śnieżka: wielofunkcyjne boisko w Starych Zawadach już otwarte
Wysmakowana biel sufitów i ścian dzięki głęboko matowej farbie Śnieżka Super Matt
Śnieżka coraz wyżej w rankingu "Lista 2000"
Produkty firmy Śnieżka w szpitalu klinicznym w Białymstoku
Śnieżka Satynowa w nowym opakowaniu
Śnieżka zaprezentowała trendy kolorystyczne na 2015 rok
Wystartowała kampania reklamowa Śnieżki Satynowej na rok 2015



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej