Strona główna | AktualnościCentrum Dekoral Professional zabrał swoich klientów do niezwykłego Księstwa Andory

Centrum Dekoral Professional zabrał swoich klientów do niezwykłego Księstwa Andory

Po raz kolejny marka Centrum Dekoral Professional zabrała swoich najlepszych klientów w niezapomnianą podróż tym razem prosto w samo serce Pirenejów - Andory, jednego z 10 najlepszych regionów narciarskich na świecie. 8 marca 40 firm osiągających najlepsze wyniki sprzedaży produktów Dekoral Professional i Sigma wzięło udział w konferencji oraz przeżyło szaloną, zimową przygodę wśród ośnieżonych Pirenejów. Wszystko w ramach partnerskiego programu - Klubu Dekoral Professional (Klub DP), który łączy biznes z dostarczaniem wrażeń swoim klientom.

Widokowy lot śmigłowcem nad Pirenejami, pełna wrażeń i emocji przejażdżka skuterami śnieżnymi, wyprawa na rakietach śnieżnych w samym centrum zimowego szaleństwa. Do tego, spotkania z ekspertami PPG Deco Polska, wymiana doświadczeń na temat produktów, nowych technologii w branży farbiarskiej w malowniczej scenerii górskich szczytów, wśród krystalicznie czystych jezior. Te i inne atrakcje zapewniła swoim najlepszym klientom marka Centrum Dekoral Professional w ramach tegorocznej Konferencji Klubu Dekoral Professional (Klub DP), inicjatywy skierowanej do firm, specjalistów działających w branży budowlano-wykończeniowej i będących klientami marki.

Dlaczego warto być w Klubie Dekoral Professional?

Klub Dekoral Professional daje uczestnikom szereg benefitów m.in. udział w promocjach na produkty branżowe, udział w konkursach, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych na warsztatach etc. Atrakcyjnym dla branży jest również możliwość uczestnictwa w Programie Punktowym "Punktator", który pozwala na zbieranie punktów i wymianę na nagrody w licznych kategoriach: AGD-RTV, wyposażenie fachowca, motoryzacja, hobby. Szczególną inicjatywą marki Centrum Dekoral Professional wyróżniającą klientów, którzy osiągnęli wyjątkowe sukcesy w sprzedaży produktów Dekoral Professional i Sigma Coatings jest wyjazd w niezwykłe miejsca na świecie. W ramach wyjazdu odbywają się spotkania z ekspertami z PPG Deco Polska, pokazy produktów, dyskusje oraz wymiana poglądów. Marka wychodzi z założenia, że warto łączyć działalność biznesową z dostarczaniem emocji i niezapomnianych wrażeń, stąd też wyjazdy są wyjątkowe pod względem atrakcji sportowych, krajobrazowych. W zeszłym roku egzotyczna wyspa Madera, w tym roku śnieżna Andora w marcu, a w lecie ekstremalny wyjazd w nieprzeniknione Pieniny.


Aby dołączyć do Klubu Dekoral Professional, należy spełnić dwa warunki: zostać klientem Centrum Dekoral Professional, jak również zarejestrować się do programu. Możemy tego dokonać za pomocą formularza elektronicznego, dostępnego na stronie organizatora lub wypełniając wniosek w jednym ze sklepów Centrum Dekoral Professional.

Klub Dekoral Professional odkrywa przyrodę Andory z innej perspektywy

"W tym roku postawiliśmy na wyjazd, który miał dostarczyć niezapomnianych wrażeń, niedostępnych podczas standardowych imprez firmowych. Chcieliśmy zabrać naszych wybranych klientów w podróż pełną adrenaliny i emocji, stąd szalona jazda na nartach, na śnieżnych skuterach czy widokowy lot śmigłowcem nad Pirenejami w niezwykłe miejsca do których nie da dotrzeć się na pieszo" - komentuje Joanna Kołtyś Trade Jr Marketing Manager PPG. "Z relacji naszych klientów wynika, że koncepcja się sprawdziła i wyjazd był dla wszystkich emocjonującym przeżyciem. Zgodnie z tegoroczną komunikacją produktów dla profesjonalistów “Liczy się efekt. Sigma", z jednej strony chcemy być dla naszych klientów wiarygodnym źródłem informacji o produktach i nowościach w branży, stąd konferencja i spotkania z ekspertami. Z drugiej strony, chcemy w ramach Klubu Dekoral Professional budować relacje oparte na pozytywnych emocjach wokół marki, stąd wyjazdy w niestandardowe miejsca, szeroki wybór nagród, promocje etc." - dodaje Joanna Kołtyś.

Źródło i zdjęcia: Dekoral
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej