Strona główna | RynekDekoral ponownie najmocniejszą marką farb w Polsce

Dekoral ponownie najmocniejszą marką farb w Polsce

Marka Dekoral po raz kolejny zostawiła konkurencję w tyle. W najnowszej edycji Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek dziennika "Rzeczpospolita" flagowy brand PPG Deco Poska okazał się być najmocniejszą marką farb w Polsce.
Przygotowywany każdego roku przez dziennik "Rzeczpospolita" Ranking Najcenniejszych Polskich Marek to najlepsze i zarazem najbardziej wyczekiwanie przez firmy zestawienie, pokazujące pozycję rodzimych brandów. Marce Dekoral (PPG Deco Polska) kolejny rok z rzędu utrzymała pozycję najmocniejszej marki farb w Polsce - w zestawieniu wszystkich brandów niespożywczych zajęła 18. miejsce (najbliższa konkurencja uplasowała się 2 pozycje niżej).

Co istotne, jak pokazują wyniki tegorocznego badania, Dekoral należy do ścisłej czołówki najsilniejszych marek w Polsce - w klasyfikacji ogólnej udało się jej zająć świetne 43. miejsce. Tak dobry wynik jest efektem m.in. tego, że polscy klienci postrzegają jej produkty jako prestiżowe i wysokiej jakości (odpowiednio 21. i 28. lokata). To z kolei przekłada się na imponujący wskaźnik referencji - tu Dekoral osiągnął 22. miejsce i tym samym należy do ścisłego grona najchętniej polecanych przez konsumentów marek w Polsce. Nic więc dziwnego, że w badaniu priorytetu w świadomości brand PPG Deco Polska zajął 19. lokatę - dla wielu klientów to po prostu marka pierwszego wyboru.

"Kolejny rok z tak dobrymi wynikami to dla naszego zespołu ogromny powód do dumy. Nie zamierzamy jednak spocząć na laurach. W 2014 r. planujemy ponownie zaskoczyć konkurencję i konsumentów, a tym samym powalczyć o jeszcze lepsze wyniki w kolejnej edycji rankingu" - podsumowuje Anna Łatoszyńska, manager marki Dekoral.

Źródło: Dekoral

CZYTAJ WIĘCEJ

Porady Dekoral: Trudne plamy na... ścianie. Co z nimi zrobić?
Kreacje Dekoral Fashion: Hiszpański salon w ognistych barwach
Porady Dekoral: Jak przygotować kaloryfery na sezon grzewczy?
Dekoral Professional radzi: jak wzmocnić i wypełnić spękane podłoża?
Styl prowansalski we wnętrzach z marką Dekoral
Kreacje Dekoral Fashion: Lekka sypialnia w stylu eco
Kreacje Dekoral Fashion: salon w weneckim stylu
Konkurs "Młody Malarz Roku Dekoral Professional 2014" wystartował!
Porady Dekoral: jak optycznie powiększyć małe wnętrza?
Marka Dekoral już po raz trzeci w gronie Superbrands
Wymaluj sobie dobry nastrój - porady marki Dekoral
Marka Dekoral radzi, jak ożywić wnętrze odpowiednimi kolorami



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej