Strona główna | AktualnościDekoral promuje się nową kampanią

Dekoral promuje się nową kampanią

Od 16 kwietnia w telewizji można oglądać nowy spot reklamowy marki Dekoral - eksperta od połączeń kolorystycznych. Hasłem "Wiemy jak łączyć kolory" marka promuje akcję edukacyjną Kolorowa Polska, a także nowość w ofercie Dekoral Fashion - Hypoalergiczną Farbę Lateksową o efekcie satynowym. Widzowie mają okazję zobaczyć kampanię przez cały sezon w najważniejszych stacjach telewizyjnych i tematycznych.
W dynamicznym, estetycznie ciekawym filmie marka Dekoral pokazuje, jak harmonijnie a zarazem odważnie dobrana kolorystyka przekłada się na sukces w zakresie stylizacji strojów, jak i aranżacji pomieszczeń. To właśnie kolory z palety barw Dekoral Fashion, ukazane w postaci dynamicznych splashów, stanowią element łączący modne kreacje aktorów z nowoczesnymi i różnorodnymi wnętrzami.

W spocie reklamowym Dekoral proponuje trzy odmienne stylizacje - każda z nich opiera się na zestawieniu trzech intensywnych barw z palety Dekoral Fashion. Dzięki wyeksponowaniu nazw odcieni, widzowie bez trudu odnajdą je w sklepie lub katalogu. Kolory - zaprezentowane kolejno na ubraniach i ścianach wnętrz - na koniec ukazane są w puszkach nowego produktu Dekoral Fashion Hypoalergiczna farba lateksowa o efekcie satynowym, ułożonych w kształcie logo akcji edukacyjnej KolorowaPolska.pl - Wiemy jak łączyć kolory. Spot reklamowy wyróżnia nie tylko przemyślana i twórcza koncepcja, ale także muzyka. Nowoczesna aranżacja motywu "Czterech Pór Roku" A. Vivaldiego zapada w pamięć.


Źródło i zdjęcie: Dekoral


CZYTAJ WIĘCEJ

Dekoral: Kolory ziemi we wnętrzach
Dekoral Professional i Sigma Coatings - rozwiązania w budownictwie energooszczędnym
Zaaranżuj wnętrze nie wychodząc z domu - Dekoral Wizualizer 2.0
Konkurs "Młody Malarz Roku Dekoral Professional 2015" rozstrzygnięty
Domowe centrum dowodzenia - kuchnie w kolorach Dekoral
Wygraj z kolorami Dekoral



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej