Strona główna | AktualnościDekoral w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2014

Dekoral w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2014

Już po raz kolejny Dekoral znalazł się w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, opracowanym przez dziennik "Rzeczpospolita". W kategorii produktów niespożywczych marka zajęła 15 miejsce, zaliczając tym samym awans o trzy oczka w porównaniu z zeszłorocznym zestawieniem oraz wyprzedzając najbliższą konkurencję. Flagowy brand PPG Deco Poska okazał się być najmocniejszą marką farb w Polsce.
Według raportu Dekoral należy również do czołówki najsilniejszych brandów w Polsce - w klasyfikacji ogólnej uplasował się na 39. miejscu.

Ponadto marka cieszy się dużą znajomością i rozpoznawalnością wśród polskich klientów - w rankingach "priorytet w świadomości" oraz "świadomość marek" zajęła odpowiednio 12. oraz 30. miejsce. Z rankingu wynika również, że wielu Polaków bardzo chętnie sięga po produkty wrocławskiego producenta (32. miejsce wśród "najczęściej wybieranych marek") a także a także rekomenduje je swym znajomym (świadczą o tym 32. i 18. pozycja w rankingach "lojalność klientów" i "stopa referencji"). Ankietowani wysoko ocenili również jakość marki Dekoral, dzięki czemu marka uplasowała się, odpowiednio na 18. i 22. miejscu w zestawieniach "postrzegana jakość" oraz "prestiż".

Obecność marki w zestawieniu przygotowywanym przez dziennik Rzeczpospolita oraz czołowe miejsca w poszczególnych kategoriach to dowód, że Dekoral jest nie tylko produktem rozpoznawalnym wśród polskich konsumentów, ale przede wszystkim chętnie wybieranym przez osoby, które planują prace remontowe i aranżacyjne we własnych mieszkaniach. To wyraz zaufania naszych konsumentów, którzy postanowili postawić na jakość, wieloletnią tradycję oraz doświadczenie naszej firmy- mówi Anna Łatoszyńska, manager marki Dekoral, PPG Deco Polska.

Marka Dekoral to flagowy brand firmy PPG Deco Polska sp. z o.o. - producenta wiodących na polskim rynku farb i lakierów. Do PPG Deco Polska należą także marki: Dekoral Professional, Dekoral Gold, Bondex, Malfarb, Domalux, Drewnochron, Cieszynka oraz Sigma.

Dekoral była wielokrotnie nagradzana w prestiżowych rankingach. W 2002 roku Dekoral został wyróżniony godłem Teraz Polska. Ponadto marka wyróżniana jest, nieprzerwanie od 2006 roku, tytułem Złotej Budowlanej Marki Roku w rankingu Budowlana Marka Roku. Dekoral otrzymała Złoty Laur Konsumenta w kategorii farb fasadowych, nagrodę Satysfakcji Klientów "Gold Standard 2007", tytuł marki o najwyższej reputacji Premium Brand 2008 w plebiscycie organizowanym przez magazyn Forbes oraz tytuł "Marka Roku 2014" w rankingu publikowanym przez redakcję dodatku Biznes Trendy w dzienniku Rzeczpospolita oraz redakcję dodatku Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej. Dodatkowo marka od 4 lat zaliczana jest do elitarnym grona najmocniejszych marek w Polsce "Superbrands". W roku 2007 farbom Dekoral Power Paint przyznano specjalne wyróżnienie "Odkrycie roku" w ramach nagrody "Laur Konsumenta 2007".

Źródło: Dekoral

CZYTAJ WIĘCEJ

Tytuł "Marka Roku 2014" dla Dekoral
Aranżacja pomieszczenia z wykorzystaniem Diamentowej Kolekcji Dekoral Fashion
Dwadzieścia odcieni farby Łazienka & Kuchnia marki Dekoral
Wnętrza w stylu glamour według marki Dekoral
Ruszył konkurs Młody Malarz Roku Dekoral Professional 2015
Odkryj możliwości Wizualizera 2.0 od Dekoral



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej