Strona główna | AktualnościGrupa PSB ma już 300 marketów Mrówka w Polsce

Grupa PSB ma już 300 marketów Mrówka w Polsce

Od początku 2019 roku powstało 15 Mrówek, tym samym PSB dysponuje już 300 sklepami typu dom i ogród pod tą marką.

300. sklep Mrówka

Nowe sklepy Mrówka zostały otwarte w następujących miejscowościach: Łoniów, Mogilno, Łososina, Poddębice, Chmielnik, Łochów, Błażowa, Podrzecze, Gołubie, Korsze, Łowicz, Września, Ostrów Mazowiecka, Dobre Miasto oraz Jasionówka. Do końca roku planujemy uruchomienie jeszcze kilkunastu marketów.

300. sklep Mrówka został otwarty 8 czerwca br. w Jasionówce (na Podlasiu). Inwestorem jest Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "EJ" Józef Janusz Zamojtuk, które od 1995 r. zajmuje się hurtową i detaliczną sprzedażą materiałów budowlanych i rolnych. Placówka ma  570 mkw. powierzchni sprzedaży oraz ogród zewnętrzny (250 mkw.), znajduje w niej zatrudnienie 15 osób.


Sieć PSB Mrówka dysponuje łącznie 395 000 m² nowoczesnej powierzchni handlowej i zatrudnia ponad 5700 pracowników. Sklepy te oferują od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy produktów niezbędnych do renowacji oraz utrzymania domów, mieszkań i ogrodów. Około 3,5 miliona gospodarstw domowych, zlokalizowanych na wsiach i w małych miastach, zaopatruje się w placówkach naszej sieci. Łączne przychody Mrówek w 2018 r. przychody całej sieci wyniosły 2,2 mld zł i osiągnęły 20% dynamikę wzrostu.

Źródło i zdjęcia: Grupa PSB Handel S.A.
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej