Strona główna | AktualnościGrupa Selena: Jak w polskich warunkach rozwinąć start-up od zera do 1 mld PLN?

Grupa Selena: Jak w polskich warunkach rozwinąć start-up od zera do 1 mld PLN?

Podczas European Start-up Days swój sposób na efektywny rozwój biznesu zdradzi Krzysztof Domarecki - założyciel i przewodniczący Rady Nadzorczej Grupy Selena.

Krzysztof Domarecki

European Start-up Days łączy świat nowych pomysłów z funduszami niezbędnymi do ich realizacji. Organizowana drugi rok z rzędu konferencja - będąca częścią Europejskiego Kongresu Gospodarczego - to również platforma wymiany wiedzy, gdzie osoby, które odniosły sukces w biznesie dzielą się swoimi doświadczeniami. Jednym z prelegentów wydarzenia będzie Krzysztof Domarecki, założyciel i twórca sukcesu globalnie działającej Seleny, producenta i dystrybutora chemii budowlanej.

Po 25 latach Selena znajduje się wśród trzech największych producentów piany poliuretanowej na świecie, a jedną z jej topowych i najbardziej rozpoznawalnych marek jest Tytan. Zakłady produkcyjne firmy znajdują się w Polsce, Brazylii, Korei, Chinach, Rumunii, Turcji, Hiszpanii oraz we Włoszech. Oferta Grupy dostępna jest w ponad 70 krajach na całym świecie.

"Czy znasz 7 warunków, których spełnienie może doprowadzić Twój startup do kapitalizacji rzędu 1 mld złotych?" - pyta Krzysztof Domarecki, który mocno angażuje się w szeroko pojęte wspieranie środowiska start-upów, w którym widzi bardzo duży potencjał. Partycypuje on w inwestycjach typu Venture Capital, oferując wsparcie finansowe już funkcjonującym innowacyjnym przedsiębiorstwom. Jako tzw. Anioł Biznesu dzieli się własnym doświadczeniem i lokuje kapitał w nowo powstające przedsięwzięcia. Bardzo aktywnie działa także we wszelkich inicjatywach polegających na łączeniu świata nauki i biznesu, kongresach, wykładach i debatach uniwersyteckich.

11 maja o godz. 14:30 na scenie głównej katowickiego Spodka wygłosi on wykład pt. "Jak w polskich warunkach rozwinąć start-up od zera do wartości 1 mld PLN. Uwagi przedsiębiorcy.", w którym przedstawi warunki sukcesu firmy w oparciu o osobiste doświadczenie inwestycyjne i rozwoju innowacji w Selenie, a także w start-upach oraz w oparciu o obserwacje rozwoju nowoczesnych technologii w Polsce, Europie, USA i Chinach.

"Jeśli kierujesz funduszem inwestycyjnym, to porozmawiajmy o tym, w jaki sposób doświadczenie ekspansji międzynarodowej Seleny może pomóc Twoim spółkom wejść na rynki zagraniczne" - podpowiada Krzysztof Domarecki.

European Start-up Days to dwudniowe wydarzenie towarzyszące Europejskiemu Kongresowi Gospodarczemu, które ma na celu pomoc w nawiązaniu dialogu pomiędzy osobami z nowymi rewolucyjnym pomysłami na biznes, a inwestorami. Dzięki temu młodzi przedsiębiorcy mają możliwość zainteresować swoimi projektami i produktami szerszą audiencję oraz pozyskać kapitał na rozwój firmy. Konferencja to także okazja do wymiany wiedzy nt. najnowszych trendów czy sposobów zdobywania funduszy. Ponadto w trakcie European Start-up Days prezesi spółek, eksperci rynkowi czy osoby, które z powodzeniem rozwinęły działalność gospodarczą wygłaszają inspirujące wykłady, gdzie opowiadają o swoich doświadczeniach. W ubiegłym roku European Start-up Days odwiedziło 2 000 osób i ponad 40 prelegentów - wśród których byli przedstawiciele takich firm, jak m. in. Deloitte, Google czy Microsoft oraz osoby reprezentujące media i administrację państwową.

Europejski Kongres Gospodarczy organizowany jest cyklicznie w Katowicach od 2009 roku - w tegorocznej 9. edycji Krzysztof Domarecki weźmie udział także w debacie pt. "Dyplomacja ekonomiczna - nowe otwarcie?". Kongres ten to jedno z najważniejszych wydarzeń biznesowych w Europie Centralnej. Poruszany jest na nim szereg zagadnień związanych z szeroko rozumianym funkcjonowaniem gospodarki. Omawiane są zewnętrze czynniki mające stymulujące rozwój biznesu oraz przeszkody, z którymi musi się on mierzyć. Prezentowane są tu nowe kierunki rozwoju i nowe technologie, które mają potencjał zainicjować rewolucyjne zmiany. Europejski Kongres Gospodarczy rośnie z każdą edycją, ubiegłoroczną ósmą odsłonę odwiedziło ok. 8 tysięcy gości z Europy, Azji i Afryki.

Źródło i zdjęcie: Grupa Selena

CZYTAJ WIĘCEJ

Global Experience. Local Heroes. 25-lecie Grupy Selena
Selena FM na Korea EXPO 2017



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej