Strona główna | AktualnościKolejny raz Benjamin Moore wygrał w badaniu satysfakcji Klientów

Kolejny raz Benjamin Moore wygrał w badaniu satysfakcji Klientów

W badaniu "Paint Satisfaction Study 2016" przeprowadzonym przez słynny J.D. Power, Benjamin Moore zdeklasował rywali, otrzymując najwyższą punktację w kategorii farb wewnętrznych oraz lakierobejc do zastosowań zewnętrznych.

Na 1000 maksymalnych punktów w skali ocen w pierwszej kategorii marka otrzymała 836, w drugiej 814 punktów. J.D. Power mierzy satysfakcję Klientów/użytkowników farb i lakierobejc biorąc pod uwagę sześć czynników: aplikację, sposób oznaczenia i jasność instrukcji, trwałość, cenę, dostępną ofertę oraz odpowiedzialność/gwarancję producenta. Przeprowadzone badanie objęło 16 128 respondentów, którzy dokonali zakupu i aplikowali wspomniane kategorie produktów w trakcie ostatnich 12 miesięcy.


Źródło i zdjęcie: BM Polska


CZYTAJ WIĘCEJ

Dyskretny połysk elegancji - farba Regal Select Eggshell Finish 549
Benjamin Moore zmienia sposób patrzenia na farby



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej