Strona główna | AktualnościLaur Konsumenta dla firmy Tikkurila

Laur Konsumenta dla firmy Tikkurila

W XI edycji ogólnopolskiego plebiscytu Laur Konsumenta, po raz kolejny uhonorowano markę Tikkurila. Tym razem produkty Tikkurila zdobyły Złoty Laur Konsumenta w kategorii "Farby" oraz Srebrny Laur Konsumenta w kategorii "Impregnaty do drewna".

Laur Konsumenta to ogólnopolski plebiscyt, w którym konsumenci wybierają najpopularniejsze produkty i marki spośród kilkuset kategorii. Jest to czołowy projekt promocyjny w naszym kraju - w każdej kategorii grupa respondentów obejmuje minimum 800 osób. Tegoroczne badanie zostało przeprowadzone metodą sondy telefonicznej oraz poprzez sondowanie na portalach internetowych.


Szczególną radością jest dla nas fakt, iż otrzymaliśmy wyróżnienia w dwóch kategoriach: "Farby" oraz "Impregnaty do drewna" - mówi Karina Zawadzka, Brand Manager Tikkurila. -  Nieustannie dokładamy starań, by nasze produkty spełniały wymagania stawiane przez klientów i w pełni odpowiadały ich potrzebom, a przyznawane nagrody są dla nas cennym potwierdzeniem właściwego kierunku naszych działań. Cieszymy się, że wysokie uznanie wśród użytkowników znajdują produkty Tikkurila przeznaczone do ochrony i dekoracji różnego rodzaju powierzchni.

Marka Tikkurila kilkukrotnie już była wyróżniania w ramach plebiscytu Laur Konsumenta - między innymi w ubiegłorocznej edycji otrzymała godło Laur Konsumenta Lider Dekady 2004-2014 (przyznawane jako ukoronowanie sukcesów odnoszonych w plebiscycie).

Źródło: Tikkurila

CZYTAJ WIĘCEJ

Złoty Laur Konsumenta 2012 dla marki Tikkurila
Laur Konsumenta - Lider Dekady dla marki Tikkurila
Postaw na kolor! Odmień swoje wnętrze z farbami Tikkurila
Tikkurila Marką Wysokiej Reputacji Premium Brand 2015
Sposoby na piękne wnętrze - krok po kroku. Filmy instruktażowe Tikkurila



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej