Strona główna | AktualnościMarka Dekoral zmienia swoje oblicze wraz z wdrożeniem nowego logo

Marka Dekoral zmienia swoje oblicze wraz z wdrożeniem nowego logo

Dekoral to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na polskim rynku farb i lakierów - zna ją aż 81% Polaków. Dekoral oferuje swoim klientom zarówno farby do ścian i sufitów, jak i farby fasadowe oraz emalie do drewna, metalu i betonu. W palecie marki znaleźć można ponad 300 kolorów gotowych, skomponowanych w oparciu o najnowsze trendy.
Dekoral to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na polskim rynku farb i lakierów - zna ją aż 81% Polaków. Dekoral oferuje swoim klientom zarówno farby do ścian i sufitów, jak i farby fasadowe oraz emalie do drewna, metalu i betonu. W palecie marki znaleźć można ponad 300 kolorów gotowych, skomponowanych w oparciu o najnowsze trendy.

Zmiana logotypu jest odzwierciedleniem nowej strategii marketingowej, której celem jest przede wszystkim wzmocnienie wizerunku brandu Dekoral jako marki nowoczesnej, modnej i prestiżowej, czerpiącej z tradycji, a jednocześnie stale poszukującej innowacji i kreującej rynkowe trendy. Nowe logo, odświeżony design opakowań, angażująca komunikacja marketingowa oraz nowe produkty jakości premium - to filary realizacji nowej strategii.

Najbardziej charakterystycznym elementem nowego logo jest kolorowa gwiazda, która symbolizuje bogatą ofertę produktów marki Dekoral, a widocznie w niej ślady pędzla jednoznacznie kojarzą się z kategorią farb. Subtelnie zaokrąglona a jednocześnie mocna czcionka nadaje logotypowi nowoczesny charakter.


Nowy wizerunek marki Dekoral po raz pierwszy zaprezentowany został 14 lutego 2019 podczas Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA w Poznaniu. Uczestnicy konkursu "Młody Malarz Roku Dekoral Professional 2019" organizowanego przez Akademię Techniczną PPG Deco Polska w ramach zadania konkursowego malowali nowe logo Dekoral.

"Po 20 latach obecności na rynku przyszedł czas na zmiany. Wartości marki pozostają takie same, nie zapominamy o naszej wieloletniej tradycji, ale jednocześnie dostrzegamy zmieniające się otoczenie i oczekiwania konsumentów. Chcemy, aby wizerunek marki Dekoral jasno komunikował, że jest ona marką na miarę naszych czasów - nowoczesną, innowacyjną i kreującą trendy." - mówi Ewa Ostaszewska, Brand Manager Dekoral.

Już wkrótce odświeżone opakowania farb Dekoral z nowym logo trafią na półki sklepowe. Wdrożenie nowego logotypu będzie przebiegać stopniowo, co oznacza, że na rynku przez pewien czas będą jednocześnie funkcjonować produkty i materiały reklamowe z nowym oraz z dotychczasowym logo.

Źródło i grafika: Dekoral
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej