Strona główna | AktualnościNowy ambasador marki zareklamuje styropiany firmy Termo Organika

Nowy ambasador marki zareklamuje styropiany firmy Termo Organika

Tomasz Zubilewicz, dziennikarz, sympatyczny prezenter pogody, a także twórca programu "Dobre Klimaty" popularyzującego energooszczędność, został twarzą lidera rynku ociepleń - Termo Organiki. Już we wrześniu z udziałem Zubilewicza rusza kampania reklamowa promująca znane z jakości styropiany oraz Kompletny System Ociepleń.

Termo Organikę i Tomasza Zubilewicza połączyła pasja do nowych, energooszczędnych technologii w budownictwie oraz działania mające na celu ich popularyzację w Polsce.

Promocja opłacalnych inwestycji

Producent styropianu w kropki od ponad dekady intensywnie pracuje nad doskonaleniem technologii ocieplania budynków, a także zachęca inwestorów do budownictwa opartego o oszczędność energii. Termo Organika inicjuje bądź angażuje się w różnego rodzaju akcje społeczne, których głównym celem jest oszczędzanie energii potrzebnej do ogrzania budynków. Super "ciepłym" grafitowym styropianem Termo Organiki zostały ocieplone najbardziej energooszczędne budynki kraju, takie jak pierwszy budynek pasywny z certyfikatem Passivhaus Instytut w Smolcu pod Wrocławiem, pierwsza w Polsce sportowa hala pasywna w Słomnikach, czy też pierwszy na świecie kościół pasywny w Nowym Targu.

"Budowa energooszczędnych budynków to nie tylko mniej pieniędzy wydanych na ogrzewanie. To także inwestycja w komfort życia mieszkańców oraz olbrzymi, pozytywny wpływ na środowisko naturalne - mówi Krzysztof Krzemień z Termo Organiki - Tomasz Zubilewicz to idealny człowiek na ambasadora naszej marki. Jego dotychczasowe działania oraz podejście do budownictwa idealnie wpisują się w misję naszej firmy. Tak samo jak my, chociaż w zupełnie inny sposób, od lat z sukcesem promuje budownictwo energooszczędne".

Właściwy człowiek na właściwym miejscu

Dla Tomasza Zubilewicza energooszczędność już dawno stała się po prostu koniecznością. Popularny prezenter od wielu lat prowadzi wykłady i seminaria na temat zmian klimatu, ekologii i nowatorskich technologii pozwalających zmniejszyć zużycie energii. Jest również pomysłodawcą, producentem i autorem popularnego programu "Dobre Klimaty" współfinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej i emitowanego na antenie TVN Meteo. Tomasz Zubilewicz sam jest właścicielem energooszczędnego domu. Przez swój program telewizyjny stara się nie tylko przekazać widzom wiedzę na temat nowatorskich rozwiązań, ale również podzielić się własnymi doświadczeniami.

"Energooszczędność już nie jest żadną modą, a koniecznością. Domy energooszczędne i pasywne sprawdziły się w innych krajach. W Polsce z roku na rok rośnie świadomość inwestorów, którzy myślą o energooszczędności już podczas wyboru projektu domu" - mówi Tomasz Zubilewicz, "Sam jestem właścicielem domu energooszczędnego i pierwszą decyzją, jaką musiałem podjąć, była decyzja o ociepleniu ścian zewnętrznych i powierzchni pod dachem. Z dzisiejszą wiedzą i doświadczeniem na pewno na elewację zastosowałbym grubszą warstwę izolacji styropianowej o niskiej lambdzie, np. grafitowy styropian Termo Organiki. Na polskim rynku Termo Organika jest niekwestionowanym liderem w tej branży, dlatego też z przekonaniem i przyjemnością rekomenduję ich materiały, zwłaszcza Kompletny System Ociepleń, którego wszystkie elementy wzajemnie się uzupełniają, tworząc skuteczną izolację cieplną".

Oficjalna kampania reklamowa w prasie oraz w punktach sprzedaży z udziałem Tomasza Zubilewicza, rusza już we wrześniu.

Źródło i zdjęcie: Termo Organika

CZYTAJ WIĘCEJ

"Termo Organika Gaudi Projekt" rozstrzygnięty
Termomodernizacja z firmą Termo Organika
Budownictwo energooszczędne z firmą Termo Organika
Nowoczesna standaryzacja produktów Termo Organika
Firma Termo Organika wyróżniona w programie "Konsumencki Lider Jakości 2013"
Termo Organika wspiera projekt "Polska Stratosfera"
Organizacja ocieplenia domu łatwa i przyjemna jak nigdy dotąd
System ociepleń firmy Termo Organika testowany w stratosferze
Ociepl dom jeszcze w tym roku



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej