Strona główna | AktualnościNowy wizerunek Tikkurila

Nowy wizerunek Tikkurila

Tikkurila, marka farb o ponad 150-letniej tradycji, prezentuje swój nowy wizerunek. Zmiany znajdują odzwierciedlenie w wielu obszarach - następuje unowocześnienie logotypu, modyfikacja szaty graficznej opakowań, jak również identyfikacji w punktach sprzedaży. Jednocześnie logo marki oraz firmy zostają ujednolicone.

Tikkurila to firma o ugruntowanej pozycji, jednocześnie kreująca nowe trendy i rozwiązania, które podnoszą komfort życia i inspirują. Nowy, spójny wizerunek marki i firmy pozwoli wzmocnić jej globalną siłę. "Znak rozpoznawczy marki - korona, będąca tradycyjną oznaką najwyższej jakości - stanowi doskonały symbol również dla naszej firmy" - mówi Aleksander Truszczyński, Prezes Zarządu Tikkurila Polska S.A. "Tikkurila jest bowiem zarówno prekursorem w swej dziedzinie, jak i jednym z wiodących producentów na rynku farb".

Poprzednia modyfikacja logo miała miejsce w latach 90. Teraz korona i typografia nazwy Tikkurila otrzymują bardziej nowoczesną i wyróżniającą się formę. Użyta w logotypie czerwień jest niezmienna od lat i jest własnym czerwonym kolorem Tikkurila. "Chcemy podkreślić, iż mając silne oparcie w ponad 150-letniej tradycji firmy, jesteśmy jednocześnie otwarci na nowe wyzwania, nowoczesne technologie i innowacyjne techniki, a wszystkie nasze produkty powstają z myślą o spełnieniu potrzeb i wymagań ich użytkowników" - mówi Aleksander Truszczyński, Prezes Zarządu Tikkurila Polska S.A.

Zmieniona została również szata graficzna opakowań. Nowe puszki, między innymi dzięki wyrazistym kolorom i charakterystycznym symbolom graficznym, będą wyróżniać się na półce. Ułatwi to konsumentowi szybką identyfikację produktu w punkcie sprzedaży. Dodatkowym ułatwieniem jest przejrzysta prezentacja najważniejszych właściwości farb na etykiecie. Nowe opakowania posiadają również prawidłowe oznaczenia bezpieczeństwa, które zgodnie z rozporządzeniem Unii Europejskiej mają wejść w życie w czerwcu 2015 r.

Udogodnieniem dla klientów będzie także inny rodzaj puszek dedykowanych wodorozcieńczalnym farbom do wnętrz. Nowe opakowania są bardziej przyjazne w użytkowaniu: lżejsze, łatwiejsze do otwierania i wygodniejsze w transporcie. Do nowego wizerunku marki dostosowana zostanie również identyfikacja wizualna w punktach sprzedaży produktów Tikkurila.

Zmiana logotypu weszła w życie 1 października. Odnowione opakowania będą się pojawiać na rynku sukcesywnie, począwszy od października 2014 r.

Źródło: Tikkurila

CZYTAJ WIĘCEJ

Kolekcja farb Tikkurila Kolory Nastrojów - paleta Entuzjazm
Kolekcja farb Tikkurila Kolory Nastrojów - paleta Relaks
Efekty dekoracyjne Tikkurila - wnętrze dla indywidualisty
Kolekcja farb Tikkurila Kolory Nastrojów - paleta Swoboda
Tikkurila Anti-Reflex white [2] - innowacyjna farba do sufitów
Kolekcja farb Tikkurila Kolory Nastrojów - paleta Fascynacja
"Kolory Nastrojów" z kolekcji Tikkurila w warszawskim metrze
Kolekcja farb Tikkurila Kolory Nastrojów - paleta Tajemniczość
Współpraca Tikkurila z warszawską ASP
Kolekcja farb Tikkurila Kolory Nastrojów - paleta Harmonia
Nowa odsłona strony internetowej firmy Tikkurila
Tikkurila organizuje szkolenia dla profesjonalistów
Tikkurila: Kolorowa zmiana na lepsze
Postaw na kolor! Odmień swoje wnętrze z farbami Tikkurila



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej