Strona główna | ProduktyOgólnopolska kampania reklamowa farby do wnętrz MAGNAT CERAMIC

Ogólnopolska kampania reklamowa farby do wnętrz MAGNAT CERAMIC

Plamy potrafią zepsuć wygląd każdej powierzchni. Na ścianach pomalowanych plamoodporną, ceramiczną farbą do wnętrz MAGNAT CERAMIC nie pozostaną jednak na długo. Jej unikalne właściwości podkreśla ogólnopolska kampania reklamowa, która rozpoczęła się pod koniec lipca 2013 r.

Ceramiczna farba do wnętrz trzeciej generacji MAGNAT CERAMIC wprowadza nową jakość w kategorii farb. Zastosowana w niej, innowacyjna technologia CERAMIC SYSTEM (CS 3G), w połączeniu z ponadprzeciętnymi parametrami odporności na szorowanie na mokro wg normy PN-EN-13300, sprawiają, że plamy nie wnikają w głąb powłoki, dzięki czemu zaraz po ich powstaniu łatwo je usunąć bez pozostawiania najmniejszych zabrudzeń.

Unikalne właściwości farby MAGNAT CERAMIC, potwierdzone licznymi badaniami, testami i certyfikatami, pozwoliły producentowi na udzielenie gwarancji plamoodporności dla wszystkich 45 kolorów farby.

"Plamoodporność gwarantowana albo zwrot pieniędzy" jest głównym komunikatem ogólnopolskiej kampanii reklamowej MAGNAT CERAMIC, która wystartowała 26 lipca 2013 r. Prowadzone działania objęły telewizję, internet, prasę oraz radio. W ramach kampanii, odbiorcy obejrzą zabawne spoty ukazujące ponadprzeciętne właściwości farby. Spoty będzie można zobaczyć w internecie oraz w największych stacjach telewizyjnych, m.in. TVP1, TVP2, TVN i Polsacie. Towarzyszyć im będą bannery internetowe, reklamy prasowe w prestiżowych tytułach wnętrzarskich i lifestylowych oraz materiały POS. Niezależnie od rodzaju medium, walory produktu będą komunikowane za pomocą hasła: „Przypadki chodzą po ścianach... po ścianie pomalowanej farbą MAGNAT CERAMIC długo sobie nie pochodzą!".
MAGNAT CERAMIC pozwala na wykreowanie przyjaznego, nowoczesnego wnętrza, w którym przyjemnie i spokojnie spędzimy czas. Bez obaw o plamy!

MAGNAT CERAMIC wyprodukowano przy wykorzystaniu innowacyjnej technologii CERAMIC SYSTEM (CS 3G), która sprawia, że farba nie absorbuje zabrudzeń i "trudnych" plam (pod warunkiem ich usunięcia zgodnie ze wskazówkami producenta). Produkt wykazuje też ponadprzeciętne parametry odporności na szorowanie na mokro. Wysoka jakość wyrobu została potwierdzona licznymi badaniami, testami i certyfikatami.

Źródło i zdjęcie: FFiL Śnieżka SA

CZYTAJ WIĘCEJ

MAGNAT ogłosił trendy kolorystyczne na 2013 r.
MAGNAT CERAMIC - farba do wnętrz w gotowych kolorach
Farby ceramiczne Magnat Ceramic w programie "Urządzeni"
Farba Magnat Ceramic ze znakiem doskonałości środowiskowej Ecolabel



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej