Strona główna | AktualnościPoznaj Mistrza z Atlasem - nowa kampania z Kamilem Stochem

Poznaj Mistrza z Atlasem - nowa kampania z Kamilem Stochem

Firma Atlas startuje z nową kampanią, w której główną rolę odgrywają mistrz skoków narciarskich Kamil Stoch i nasi Certyfikowani Fachowcy Atlas - mistrzowie w budowlanym fachu. W ramach "Poznaj Mistrza" łódzka firma zaprasza wszystkich fanów sportowca, wykonawców i swoich klientów do wspólnej zabawy. W pierwszym etapie kibice będą mogli obejrzeć interaktywny wywiad z Kamilem Stochem i sprawdzić swoją wiedzę o skoczku.

Kampanię "Poznaj Mistrza" podzielono na pięć etapów, odbywających się w trakcie trwania Pucharu Świata w skokach narciarskich 2015/2016. Odwiedzający dedykowaną kampanii stronę www.AtlasFachowca.pl/Stoch będą mogli m.in. obejrzeć ekskluzywny wywiad ze sportowcem, wybrać kask dla mistrza czy też śledzić jego niezwykłą przygodę jako glazurnika i malarza.

Firma Atlas kreatywnie wspiera sportowca i wychodzi naprzeciw oczekiwaniom jego fanów, angażując ich do wspólnej zabawy. Kampanię "Poznaj Mistrza" dedykuje również wszystkim wykonawcom zarejestrowanym na Portalu AtlasFachowca.pl, który skupia profesjonalistów branżowych - w tym Certyfikowanych Fachowców ATLAS, czyli "mistrzów w swoim fachu".

Pierwszy etap - "Poznaj Mistrza" - to wywiad przeprowadzony z Kamilem Stochem przez dziennikarza Marcina Prokopa. Nie jest to zwykła rozmowa, a interaktywna wersja (dostępna na stronie www.AtlasFachowca.pl/Stoch), gdzie każdy będzie mógł poznać nie tylko ciekawe fakty z życia i kariery sportowca, ale także sprawdzić swoją wiedzę odpowiadając na 10 pytań.

Dla najbardziej zagorzałych fanów będzie dostępna również dłuższa, z jeszcze większą liczbą informacji. Ciekawostką uzupełniającą całość będzie zaś materiał "making of", ukazujący kulisy produkcji i atrakcyjne "smaczki" z planu. Filmy związane z kampanią będzie można obejrzeć także na kanale firmy Atlas na YouTube.

23 listopada, rusza II etap - "KASKing", w ramach którego fani sportowca będą mogli wykazać się największym zaangażowaniem, wybierając kask dla Kamila Stocha.

Źródło i zdjęcie: Atlas

CZYTAJ WIĘCEJ

Grupa Atlas nagrodzona przez IBM za wdrożenie Social Business
Atlas po raz dziesiąty Złotą Budowlaną Marką Roku
Atlas Salta E - farba na trudne podłoża
Firma Atlas na fali łódzkiej gospodarki z "Wiosłem Biznesu 2015"
Firma Atlas dołączyła do grona partnerów biorących udział w programie TVN Dom Marzeń



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej