Strona główna | AktualnościProsty wybór białej farby, czyli wspólna akcja Atlasa i sieci sklepów Biedronka

Prosty wybór białej farby, czyli wspólna akcja Atlasa i sieci sklepów Biedronka

Atlas przygotował specjalną akcję dla wszystkich planujących remont mieszkania i lubiących wygodne zakupy w atrakcyjnych cenach. W dniach 1 - 14 czerwca, klienci sieci Biedronka będą mogli zaopatrzyć się w profesjonalną Białą Farbę Akrylową ATLAS do ścian i sufitów.

Akcja promocyjna jest skierowana do inwestorów indywidualnych, którzy poszukują skutecznych rozwiązań remontowych w atrakcyjnej cenie, a ceniąc swój czas - lubią realizować większe zakupy w jednym miejscu, zaopatrując się w różnego rodzaju materiały z wyprzedzeniem.

"Realizacja inwestycji, np. odświeżenie wnętrza, to nie tylko typowe prace malarskie, wykonywane samodzielnie czy przez fachowca, ale również proces decyzyjny i zakupowy, który inwestor pragnie jak najbardziej skrócić" - tłumaczy Maciej Sadecki, Kierownik ds. Sprzedaży Sieciowej w firmie ATLAS. "Okres wiosenno-letni to moment, w którym niewielki remont, polegający np. na odświeżeniu ścian jest często rozważany, więc wspólna akcja z siecią Biedronka to wyjście naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. To działanie ukierunkowane na wygodę tych, którzy chcą w prosty i szybki sposób zakończyć inwestycję poprzez nabycie farby przy okazji robienia innych zakupów i sprawnie przeprowadzone malowanie z zamierzonym efektem końcowym".

Biała Farba Akrylowa ATLAS będzie dostępna w sieci sklepów Biedronka w opakowaniach 5-litrowych. Przeznaczona do malowania ścian i sufitów (zarówno nowych, jak i do odświeżania wcześniej już malowanych), farba tworzy elegancką, śnieżnobiałą, matową powłokę, odporną na działanie promieni UV. Wysoka wydajność (produkt charakteryzuje się bardzo dobrą siłą krycia) sprawia, że z jednego opakowania można pomalować nawet do 70 mkw. Farba zapewnia prawidłowe "oddychanie" ścian (jest paroprzepuszczalna), a znikoma zawartość lotnych związków organicznych sprawia, że jest ona przyjazna dla ludzi i środowiska.

"Nasze motto to "ATLAS wspiera fachowców", lecz nie ograniczamy się jedynie do współpracy z profesjonalistami, czego najlepszym dowodem jest "Strefa Klienta" na Portalu AtlasFachowca.pl, gdzie inwestorzy mogą nie tylko znaleźć wykonawcę dla swojego projektu, ale również skorzystać z Bazy Wiedzy czy zasięgnąć porady technicznej" - dodaje Andrzej Sawicki, Młodszy Kierownik Grupy Produktowej w zespole Marketingu ATLAS. "Wsparcie można realizować na wielu poziomach, także przez odpowiednio dostosowane akcje. Z myślą o komforcie odbiorców, nie należy ograniczać się do stricte branżowych punktów handlowych".

Szczegółowe informacje o Białej Farbie Akrylowej ATLAS są dostępne w karcie technicznej zamieszczonej na stronie www.atlas.com.pl.

Źródło i zdjęcie: Atlas

CZYTAJ WIĘCEJ

Marki Atlas i Gipsar nagrodzone podczas Gali Superbrands
Atlas szkoli przyszłych budowlańców



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej