Strona główna | AktualnościRockwool najbardziej rozpoznawalny wśród architektów, wykonawców i inwestorów indywidualnych

Rockwool najbardziej rozpoznawalny wśród architektów, wykonawców i inwestorów indywidualnych

Jakość materiałów budowlanych wykorzystywanych przy budowie domu to, obok funkcjonalnego projektu i dobrego wykonawstwa, klucz do sukcesu. W przypadku budownictwa mamy do czynienia z kilkoma grupami decydentów, dla których przy wyborze produktów istotne są zupełnie inne czynniki.

Europejska agencja badań rynkowych Arch-Vision, specjalizująca się w segmencie budowlanym i nieruchomości, co roku przeprowadza kwartalne badania na grupie 1 600 architektów z ośmiu krajów europejskich, w tym z Polski. Zgodnie z wynikami European Architecture Barometer Q1 2015, ROCKWOOL w 7 z 8 krajów zajął miejsca w pierwszej trójce wśród najczęściej wymienianych marek materiałów ociepleniowych (spontanicznie). W Polsce i w Niemczech był najchętniej wybieraną marką materiałów ociepleniowych wśród ankietowanych architektów. Wyniki raportu pokazują, jak dobrze rozpoznawalna i zapamiętana jest marka ROCKWOOL wśród osób, które decydują o kształcie oraz bezpieczeństwie realizowanych budynków.

Badanie rynkowe dotyczące rozpoznawalności firm z sektora budowlanego przeprowadził także magazyn "Budujemy Dom". W kwietniu przeprowadzono wśród 969 członków Klubu Budujących Dom (zrzeszającego inwestorów indywidualnych budujących, remontujących lub planujących budowę domu) ankietę znajomości marek materiałów budowlanych, w tym producentów wełny mineralnej. Respondenci zostali poproszeni o zaznaczenie firm, o których wiedzą choćby ze słyszenia. Najwięcej osób wskazało ROCKWOOL - aż 76,7% ankietowanych. Uczestnicy klubu zostali także poproszeni o zaznaczenie tej marki, którą chcieliby zastosować przy budowie swojego domu. Tutaj również najwięcej osób wskazało na ROCKWOOL - 39,7%.

"Jesteśmy dumni, że ROCKWOOL jest tak dobrze rozpoznawalny i ceniony wśród różnych grup Klientów związanych z budownictwem. Na uwagę zasługuje fakt, że nasza marka zajmuje czołowe miejsca w różnych, niezależnych rankingach, przeprowadzanych zarówno przez krajowe, jak i zagraniczne podmioty. Zaufanie, jakim obdarzają nas architekci, wykonawcy i inwestorzy indywidualni jest dowodem, że oferowane przez nas produkty i rozwiązania mają najlepszą jakość i parametry. Jest to dla nas sygnałem, że realizowane przez ROCKWOOL działania marketingowe, edukacyjne, doradztwo techniczne oraz dodatkowe usługi jakie świadczymy w ramach wsparcia naszych klientów są doceniane i czynią nas liderem w branży" - komentuje Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL Polska.

Dodatkowo w czerwcu firma została po raz kolejny wybrana Budowlaną Marką Roku. Nagroda ta przyznawana jest na podstawie ankiet przeprowadzanych z praktykami - pracownikami ponad 2000 firm wykonawczych z całego kraju. To właśnie oni mają najlepszą okazję poznać produkty od podszewki i ocenić ich jakość, innowacyjność i łatwość montażu, co sprawia, że wyróżnienie jest jeszcze bardziej prestiżowe. W kategorii materiały termoizolacyjne - wełna mineralna, ROCKWOOL w każdej z ocen otrzymał najwyższe wyniki. Marka ROCKWOOL została uznana za markę najwyższej jakości, o najlepszej relacji ceny do jakości i najczęściej stosowaną przez wykonawców.

Źródła: http://www.arch-vision.eu/persberichten/Press_release_2_European_Architectural_Barometer_Q1_2015.pdf, Rockwool
Zdjęcie: Rockwool

CZYTAJ WIĘCEJ

Wiedza podstawą udanej współpracy. Raport ze szkoleń SuperWykonawcy Rockwool
Rockwool udostępnia nowe narzędzie obliczeniowe dla architektów i inżynierów
Rockwool pomaga w edukacji przyszłych budowlańców
Rockwool: Bezpieczeństwo pracowników na wysokim poziomie
Firma Rockwool uruchomiła nową linię produkcyjną w Czechach



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej