Strona główna | AktualnościŚnieżka Satynowa - ruszyła nowa kampania reklamowa

Śnieżka Satynowa - ruszyła nowa kampania reklamowa

15 kwietnia 2014 r. wystartowała nowa kampania reklamowa dla marki Śnieżka. Nowością w tegorocznych działaniach komunikacyjnych dla Śnieżki Satynowej są dwie odsłony spotu pod jednym wspólnym hasłem: "Ściany malujesz ponownie dopiero, gdy chcesz zmienić kolor".
Tegoroczna odsłona działań komunikacyjnych kampanii oparta jest na dwóch spotach telewizyjnych, które opowiadają o produkcie z dwóch różnych perspektyw. Pierwszy z nich  pokazuje test odporności ścian pomalowanych Śnieżką Satynową w starciu z "małym żywiołem". Na szczęście, ściany pokryte farbą są odporne na zmywanie, co przekłada się na łatwe i bezpieczne usunięcie zabrudzeń. Druga odsłona spotu -  "kolorowe wnętrza" -  poprzez płynne przejście kamery przez wnętrza, w których rozgrywa się codzienne życie domowników, prezentuje nie tylko bogatą paletę kolorów i dziecinną łatwość malowania farbą Śnieżka Satynowa, ale również wyjątkową odporność na wielokrotne mycie.

Ogólnopolska kampania realizowana jest w telewizji, Internecie i prasie. Spoty emitowane są w największych stacjach telewizyjnych przez cały okres remontowy. W ramach działań prowadzonych w Internecie, nowy wygląd zyskała strona internetowa Śnieżki. Nowa strona nawiązuje bezpośrednio do obecnej kreacji, zarówno poprzez wnętrza, jak i bohaterów kampanii. Wszystkie działania komunikacyjne mają wspólny przekaz: łatwe zmywanie zabrudzeń ze ścian przekłada się na odsunięcie w czasie terminu kolejnego malowania, dlatego „ściany malujesz ponownie dopiero, gdy chcesz zmienić kolor"! Za kreację kampanii Śnieżki Satynowej odpowiada Grupa Eskadra. Więcej informacji na ten temat znajduje się na stronie internetowej marki Śnieżka.

Źródło i grafika: Śnieżka

CZYTAJ WIĘCEJ

Nowy wizerunek koloru - Trendy Śnieżka 2014
Nowości w kolekcji farb Śnieżka Satynowa na 2014 rok
Wyniki Śnieżki za 2013 rok lepsze od prognozowanych
Zagraj i zgarnij farby od Śnieżki
Śnieżka coraz wyżej w rankingu "Lista 2000"
15 lat działalności Śnieżki na Ukrainie



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej