Strona główna | ProduktyŚnieżka Satynowa z nową kampanią reklamową

Śnieżka Satynowa z nową kampanią reklamową

Śnieżka Satynowa. Sprawdza się w każdej roli - z takim hasłem przewodnim 19 kwietnia br. wystartowała najnowsza kampania reklamowa popularnej marki farb Śnieżka Satynowa z portfolio FFiL Śnieżka SA. Utrzymany w konwencji filmowej spot reklamowy, pełen zarówno subtelnych scen, jak i wartkiej akcji rodem z przygód Jamesa Bonda, można już oglądać na ekranach najpopularniejszych stacji telewizyjnych. Równolegle prowadzone są również szeroko zakrojone działania wizerunkowe w Internecie, prasie oraz punktach sprzedaży detalicznej.

Śnieżka Satynowa to farba wyprodukowana przy wykorzystaniu innowacyjnej technologii Teflon® surface protector, dzięki czemu tworzy na ścianach niezwykle trwałe, gładkie, wyjątkowo odporne na mycie i szorowanie oraz eleganckie powłoki o satynowym wykończeniu, które subtelnie odbijają światło.

Te najważniejsze atrybuty produktu zostały wyeksponowane w najnowszej kampanii reklamowej marki. Głównym bohaterem spotu jest scenograf filmowy, który opowiada o kulisach powstawania realizacji filmowych.Rekomenduje Śnieżkę Satynową jako rozwiązanie, które sprawdza się nawet w tak trudnych warunkach jak plan filmowy: ze względu na niekwestionowane walory estetyczne tworzy klimatyczną oprawę podczas delikatnych, romantycznych scen, a dzięki subtelnemu, satynowemu wykończeniu pozwala uzyskać widowiskową grę światła, doskonale prezentującą się na wielkim ekranie. Oprócz tegozapewnia ponadprzeciętną trwałość w przypadku kręcenia najbardziej wymagających epizodów akcji. Farba Śnieżka Satynowa pozostaje w idealnym stanie również poza blaskiem fleszy, w domu, w którym harcują roześmiane dzieci – o czym wspomina scenograf, wracając po pełnej przygód pracy do własnego M.

Kampania reklamowa obejmuje TV, Internet oraz prasę. Przez cały sezon prac remontowo-budowlanych spoty reklamowe będą pojawiać się w czasie największej oglądalności w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych, np. TVP 1, TVP 2, TV 4, TVN czy Polsat. Działania w Internecie obejmą nowoczesne narzędzia marketingowe, a wsparciem sprzedaży będą ponadto materiały POS.

Za kreację spotu reklamowego odpowiada Agencja RED8 Advertising, a za zakup mediów dom mediowy Maxus Polska.


Źródło i zdjęcie: Śnieżka


CZYTAJ WIĘCEJ

Śnieżka w rankingu Najcenniejszych Polskich Marek "Rzeczpospolitej" 2015
Bajeczna łąka od Śnieżki na oddziale w Dąbrowie Tarnowskiej
Marka Śnieżka prezentuje najmodniejsze kolory farb w 2016 roku
Śnieżka podsumowuje wyniki za 2015 rok
Malowanie farbą satynową - na co zwrócić uwagę?



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej