Strona główna | RynekStatuetka Budowlanej Marki Roku 2013 dla ROCKWOOL

Statuetka Budowlanej Marki Roku 2013 dla ROCKWOOL

Wysoką jakość produktów ROCKWOOL doceniono już po raz 8 z rzędu. Firma zajęła pierwsze miejsce w kategorii producentów wełny mineralnej, potwierdzając swoją pozycję rynkowego lidera.

Tytuł Budowlanej Marki Roku, którym uhonorowano firmę ROCKWOOL, jest przyznawany już od dziewięciu lat. W tym czasie nagroda zdobyła prestiż i uznanie reprezentantów branży. O wynikach decydują wykonawcy, czyli ludzie o największym doświadczeniu w pracy z produktem. "Ze względu na swoją specyfikę, nagrodę można potraktować jak rynkowy papierek lakmusowy dla producentów oraz inwestorów. Ósmy tytuł z rzędu to dla nas sygnał, że nasze materiały cieszą się niesłabnącym zaufaniem Polaków. Właśnie z tego powodu przykładamy do tego wyróżnienia tak dużą wagę. Serdecznie dziękuję i gratuluję wszystkim, którzy przyłożyli się swoją pracą do tego sukcesu" - komentuje Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL Polska.

Swoją pozycję firma ROCKWOOL zawdzięcza m.in. dużemu zaangażowaniu w akcje edukacyjne, promujące rozwiązania efektywne energetycznie w budownictwie. Jedną z najnowszych inicjatyw firmy jest kampania "Więcej niż skała", przybliżająca podstawowe wyróżniki skalnej wełny mineralnej: bezpieczeństwo pożarowe, odporność na wilgoć, komfort akustyczny oraz pewność inwestycji. "Odpowiednia termoizolacja to nic innego, jak gwarancja wieloletnich oszczędności na kosztach ogrzewania. W przypadku skalnej wełny mineralnej, dochodzą do tego także inne korzyści. Dlatego warto o tym mówić" - podsumowuje Łukasz Glapa.

Organizatorem konkursu na Budowlaną Markę Roku jest firma ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku, wyspecjalizowana w badaniach sektora inwestycyjno-budowlanego. Wyniki oparto o próbę ankietową, przeprowadzoną na reprezentatywnej próbie firm wykonawczych.

Źródło i zdjęcie: ROCKWOOL

CZYTAJ WIĘCEJ

Nowa linia do produkcji skalnej wełny Rockwool
ROCKWOOL nagrodzony za podnoszenie standardów
ROCKWOOL jednym z najbardziej pożądanych pracodawców 2012
ROCKWOOL liderem w systemach dociepleń
Pokoloruj swój dom. Nowe narzędzie Rockwool
Więcej niż skała - kampania wizerunkowa Rockwool
Dlaczego warto wybrać skalną węłnę Rockwool?
ROCKWOOL. Nowości produktowe, które ciepło powitasz
Rockwool organizuje konkurs dla architektów i projektantów
Mobilne Centrum Szkoleniowe ROCKWOOL RoadShow 2013
Akcja Kooperacja ROCKWOOL wyróżniona w konkursie Golden Arrow
ROCKWOOL RoadShow - cenną wiedzę dostajesz gratis
ROCKWOOL Polska - XX lat w faktach i liczbach
Firma ROCKWOOL zainwestuje w Polsce 280 milionów złotych
Konkurs Rockwool - "Fasady bez ograniczeń" rozstrzygnięty!



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej