Strona główna | AktualnościWiarygodność, prestiż, siła Twojej marki na polskim rynku...

Wiarygodność, prestiż, siła Twojej marki na polskim rynku...

Projekt został stworzony dla firm, które poprzez najwyższe standardy swoich produktów i usług chcą dotrzeć do najbardziej wymagającego klienta. To ściśle określona grupa charakteryzująca się najwyższą jakością i niezawodnością potwierdzoną przez niezależny podmiot gospodarczy.


Priorytetem Home Zone jest ukierunkowanie polskiego społeczeństwa na sprawdzone  i rzetelne oferty  w branży, które od dawna wymagały stworzenia wiarygodnego kompendium wiedzy.


Odznaczenie Home Zone wiąże się również z ogólnopolską kampanią promocyjną organizowaną na rzecz laureatów wieloma kanałami za pośrednictwem również patronów medialnych  oraz wielkim wydarzeniem, które odbędzie się 29 listopada 2016 r., w sali Marmurowej Pałacu Kultury i Nauki, gdzie laureaci otrzymają na scenie oficjalnie wręczony Certyfikat.

Gala Finałowa jak również cały Projekt mają charakter medialny, dlatego też na wydarzeniu pojawią się m.in.  znamienite osobistości ze świata telewizji, show-biznesu, artyści, którzy rekomendują produkty oznaczone Znakiem Jakości Home Zone, dziennikarze,  patroni medialni, cenieni projektanci i architekci oraz przedstawiciele Kapituły oceniającej, w skład której wchodzą następujące osobistości:

Anna Popek - prezenterka prowadząca "Pytanie na śniadanie" w TVP2, prywatnie interesująca się architekturą,
Natalia Nguyen- architekt i projektantka wnętrz, która prowadziła program "Pan i Pani House" oraz była jurorką "Bitwy o dom",
Damian Urbańczyk - prowadzący program "Luksus na sprzedaż" oraz "Wyzwanie - nowe mieszkanie",
Maja Popielarska - architekt krajobrazu związana w ostatnich latach z TVN, TVN24, TVN Meteo Active, gdzie prowadzi m.in.: programy dotyczące projektowania ogrodów.
Doborowe towarzystwo jurorów i ich uznanie, to nie jedyna promocja laureatów podczas finałowej Gali. Firmy będą prezentowały swoje produkty korzystając z różnorodnych form reklamy, chcąc jak najmocniej zaistnieć na tle konkurencji w obecności takich mediów jak telewizja, prasa, radio, Internet.  Na widowni zasiądzie ok. 300 osób, a całe wydarzenie będzie relacjonowane na żywo.

Projekt Home Zone jest szeroko obecny w mediach. Patronują mu najlepsze branżowe gazety i czasopisma m.in. magazyn TYNKI.


Poniżej przedstawiamy wyróżnioną ofertę jednego z Laureatów edycji 2016 firmy DOMIKON:


Źródło i zdjęcia: www.homezone.pl
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
TEMAT MIESIĄCA
Ociepleniowa (r)ewolucja

Połowa XX w. to początek ery ocieplania domów białym styropianem. Dziś jednak jego dominacja nie jest już tak wyraźna jak w tamtym okresie - rosnące wymagania w odniesieniu do efektywności energetycznej budynków napędzają rozwój technologii. Na rynku pojawiają się alternatywne rozwiązania o lepszych parametrach termoizolacyjnych. Wiele wskazuje na to, że dziś żyjemy u zarania nowej epoki! Czytaj więcej