Strona główna | AktualnościZakończono XI edycję Superbrands 2016/2017! Znamy laureatów

Zakończono XI edycję Superbrands 2016/2017! Znamy laureatów

16 listopada 2016 r. ogłoszono wyniki procesu Certyfikacji XI już edycji Superbrands Polska – nagrody przyznawanej najsilniejszym markom. Warto zaznaczy, że certyfikatu tego nie można kupi, a zdobywają go jedynie brandy, które w opinii ekspertów zajmują wiodącą pozycję na rynku. Dodatkowo muszą one pozytywnie przejść badania opinii konsumentów, przeprowadzone przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. Organizatorzy i "Rada Marek" Superbrands wybierają ponad 2000 firm, które przystępują do konkursu i mają szanse na zdobycie tytułu. W tym roku zaszczytne miano Superbrands 2016/2017 przyznano m.in. markom Dekoral i Drewnochron z grupy PPG Deco Polska.
16 listopada 2016 r. ogłoszono wyniki procesu Certyfikacji XI już edycji Superbrands Polska - nagrody przyznawanej najsilniejszym markom. Warto zaznaczy, że certyfikatu tego nie można kupi, a zdobywają go jedynie brandy, które w opinii ekspertów zajmują wiodącą pozycję na rynku. Dodatkowo muszą one pozytywnie przejść badania opinii konsumentów, przeprowadzone przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. Organizatorzy i "Rada Marek" Superbrands wybierają ponad 2000 firm, które przystępują do konkursu i mają szanse na zdobycie tytułu. W tym roku zaszczytne miano Superbrands 2016/2017 przyznano m.in. markom Dekoral  i Drewnochron z grupy PPG Deco Polska.

Plebiscyt marek Superbrands organizowany jest w Polsce od dwunastu lat. Inicjatywa ta powstała 20 lat temu w Wielkiej Brytanii i cieszy się dużą popularnością na całym świecie. W plebiscycie tym za najcenniejszy uznawany jest głos konsumenta i opinia niezależnych ekspertów.
 
"Czujemy się bardzo wyróżnieni. Fakt, że nie tylko eksperci branży, lecz także konsumenci zaufali i pozytywnie ocenili nasze produkty, sprawia, że czujemy sens i wynagrodzenie naszej pracy. Głównym celem PPG jest to, aby poprzez szereg działań odpowiedzieć na wszelkie oczekiwania i potrzeby klientów. Kiedy dowiadujemy się o nagrodzie, która docenia te starania i jest obiektywną oceną jakości, rozpoznawalności i rekomendacji, nie posiadamy się z radości. Jesteśmy dumni i wdzięczni za tegoroczne nagrody Superbrands 2016/2017 przyznane naszym markom Dekoral i Drewnochron" - komentuje Aldona Slapa, menedżer marki Dekoral, z grupy PPG Deco Polska Sp. z o.o.

Konkurs Superbrands składa się z dwóch etapów. Pierwszy z nich to ankieta konsumencka, która przeprowadzona jest przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. Pytania przygotowane są w oparciu o rozpoznawalności marki, jakości produktu, rekomendacji i wskaźników doświadczenia klienta. Badania dokonywane są metodą CAWI na próbie 15 tys. konsumentów. Na jej podstawie selekcjonuje się najlepsze marki w konkretnych kategoriach. W kolejnym, drugim i ostatnim etapie "Rada Marek" Superbrands dokonuje ostatecznej oceny kandydatów do tytułu. Kryteriami tej sekcji są spójność, unikatowość oraz przejrzystość marek.

"Rada Marek" złożona z gremium ekspertów branży brandingu, PR-u, marketingu, badań, strategii, reklamy, przyglądają się uważnie wszystkim kandydatom i opiniom konsumentów, aby wybrać tylko te, które prawdziwie wyróżniły się w wyznaczonych kategoriach. W tegorocznej edycji pod uwagę wzięto wyznaczniki, takie jak: znajomość marki, jakość produktów, popularność marki, wielkość przedsiębiorstwa, profil i wskaźnik rekomendacji oraz wskaźniki customer experience.

"Marka Drewnochron swoje działania skupia na jakości produktu, ale przykłada również dużą wagę do pozytywnego przekazu wizerunkowego. Fakt, że ikony brandingu w Polsce uznali Drewnochron za jedną z największych i najprężniej rozwijających się marek w kraju, dodaje nam jeszcze większej motywacji do dalszej pracy"- dodaje Kamila Adamczyk-Fojt, Brand Manager marki Drewnochron.

Organizacja Superbrands realizuje badania konsumenckie w 80 krajach. To jedyna taka niezależna jednostka rozpowszechniająca ideę brandingu poprzez badania studiów przypadku, identyfikacje i nagradzanie marek. Organizacja ta opublikowała około 12,5 tys. recenzji w blisko 250 "Albumach Superbrands", dzięki czemu certyfikat ten stał się znakiem sukcesu marek, rozpoznawalnym na całym świecie.

Źródło: PPG Deco Polska
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej