Strona główna | AktualnościZobacz Clean&Color! Nowa reklama marki Dekoral już w TV

Zobacz Clean&Color! Nowa reklama marki Dekoral już w TV

W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych ruszyła kampania reklamowa farby Clean&Color, nowego produktu marki Dekoral. Akcja promująca satynową farbę lateksową obejmie najważniejsze media i potrwa do końca sezonu 2016. Produkt będzie prezentowany w 30-sekundowych oraz 10-sekundowych filmach reklamowych, dzięki którym klienci poznają zalety produktu, co ułatwi im podjęcie decyzji zakupowej.

Kampania telewizyjna rozpoczęła się 10 maja 2016 roku. Spoty będą emitowane w najważniejszych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TVN Style, Polsat, TV4, Discovery, Discovery World, Discovery Science, Animal Planet) w godzinach największej oglądalności.


Nowe spoty reklamowe farby Clean&Color przeznaczonej do dekoracyjnego malowania ścian, dzięki uporządkowanej i przystępnej fabule przedstawiają najważniejsze zalety produktu. Farba jest przyjazna dla alergików, zapewnia doskonałe krycie malowanej powierzchni, pozostawia gładkie, satynowe wykończenie i co najważniejsze, wyróżnia się siedmiokrotnie większą odpornością na szorowanie, co ułatwia usuwanie powstałych ewentualnych zabrudzeń.


Dla najbardziej wymagających

Reklamy prezentują opinie bohaterów-klientów, którzy przedstawiają argumenty za wyborem farby Clean&Color. To osoby w różnym wieku i na różnym etapie swojego życia: mama z małym dzieckiem, para 40-latków, mama z nastolatkiem czy starsze małżeństwo. Dla każdego cechy nowego produktu marki Dekoral mają inne znaczenie.

Dzięki akcji reklamowej, potencjalni klienci poznają zalety nowej farby Clean&Color, a barwne wnętrza reklamowych mieszkań posłużą jako inspiracja do wykorzystania we własnych wnętrzach.

Spot TV Dekoral 2016 - część 1 / https://www.youtube.com/watch?v=_w4ZhjX0OA0

Spot TV Dekoral 2016 - część 2 / https://www.youtube.com/watch?v=JMLDdD1bNm0

Źródło i zdjęcia: Dekoral
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej