Strona główna | ProduktyPoznaj nową odsłonę Drewnochronu - rebranding marki

Poznaj nową odsłonę Drewnochronu - rebranding marki

Po 36 latach marka przechodzi pełny rebranding obejmujący całkowitą zmianę szaty graficznej: logotypu, opakowań, materiałów POS oraz stron internetowych. Zmiany służą unowocześnieniu wizerunku firmy cieszącej się od lat najwyższą rozpoznawalnością w swojej kategorii. Świeży i budzący jasne skojarzenia z naturą projekt został stworzony z myślą o coraz szerszym gronie klientów.

"Drewnochron łączy majsterkowiczów, rzemieślników, ale także sezonowych ogrodników, którzy czerpią przyjemność z własnoręcznej pracy, obcowania z naturalnymi materiałami i przede wszystkim przekazywania wiedzy. W związku z rozwojem naturalna jest dla nas decyzja o rozwoju i unowocześnieniu identyfikacji wizualnej marki, która na co dzień łączy już kilka pokoleń - naszych wiernych klientów i ich dzieci, a niekiedy także już wnuki" - wyjaśnia Kamila Adamczyk-Fojt, Brand Manager Drewnochron. "Drewnochron to nie tylko ochrona drewna na lata i ceniona jakość. Wprowadzone zmiany akcentują fakt, że korzystanie z naszych produktów wiąże się także z wiedzą o jego pielęgnacji przekazywanej z pokolenia na pokolenie oraz wspomnieniami, które pozostają w pamięci naszych konsumentów".

Źródło i zdjęcie: Drewnochron
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej