Strona główna | RynekMagiczne targi Grupy PSB

Magiczne targi Grupy PSB

Grupa Polskie Składy Budowlane S.A. w tym roku już po raz trzynasty spotkała się w czasie targów budowlanych. Dwudniowa impreza, która odbywała się od 18 do 19 marca, została zorganizowana wyłącznie dla partnerów sieci PSB: składów, placówek Profi, sklepów Mrówka i dostawców Grupy PSB.

Fot. PSB   

Od 13 lat, Polskie Składy Budowlane raz w roku organizują wewnętrzne targi, wyłącznie dla składów PSB i dostawców Grupy PSB – bez udziału publiczności. Targi organizowane są w Targach Kielce.


Fot. PSB   


Fot. PSB   

W tegorocznych Targach PSB wzięła udział rekordowa liczba osób – niemal 4100 uczestników. W tej edycji wystawiało się 325 producentów wyrobów dla budownictwa, a kontrakty zawierało ponad 370 placówek kupieckich PSB z całej Polski (składów budowlanych, placówek PSB-Profi oraz sklepów PSB-Mrówka).

Zawarto 11500 kontraktów o wartości ponad 266 mln.


Fot. PSB   


Fot. PSB   

Dla porównania w 2014 roku nad targowymi kontraktami pracowało łącznie ponad 3600 osób. Wystawiło się ponad 300 partnerów – dostawców, 470 placówek kupieckich (tworzących Grupę PSB składów, placówek PSB-Profi oraz sklepów PSB-Mrówka). W trakcie tych dwudniowych targów zawarto ponad 9700 kontraktów na kwotę 247 mln zł.


Fot. PSB   


Fot. PSB   

Obserwując różne targi budowlane w Polsce i za granicą na przestrzeni kilku ostatnich lat można wysnuć wniosek, że organizowanie targów to przeżytek, bo one nic nie przynoszą, poza ogromnymi kosztami.

Za granicami Polski targi budowlane często organizowane są co 2 lub 3 lata, bo organizowanie ich częściej mija się z celem ze względu na brak chętnych wystawców i odwiedzających.


Fot. PSB   


Fot. PSB   

Zaprzeczeniem tej tezy są właśnie targi PSB. O dziwo, charakter zamknięty imprezy paradoksalnie podnosi jej odwiedzalność przez firmy, co przekłada się na bezpośredni zwrot w nowych kontraktach. Na tym właśnie polega magiczność Targów PSB, bo mimo zamkniętego charakteru imprezy, jej popularność z roku na rok rośnie i co najważniejsze przynosi wymierne efekty w postaci zamówień!


Fot. PSB   

Śmiało można więc zaryzykować stwierdzenie, że kolejne targi PSB w 2016 roku będą cieszyły się jeszcze większą popularnością i pobiją tegoroczne rekordy.

Źródło: Tynki, 2-3 (33) 2015
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej