Strona główna | RynekNowoczesność w zamówieniach

Nowoczesność w zamówieniach

Niejednokrotnie na budowie okazuje się, że czegoś brakuje, aby kontynuować inwestycję. Nie ma na przykład wystarczającej ilości rusztowań, albo potrzebne są dźwigary w innych długościach, niż te składowane na placu budowy. Taka sama sytuacja może się zdarzyć z podporami, czy rusztowaniem przejezdnym potrzebnym do prac instalacyjnych. Co najlepiej zrobić w takiej sytuacji? Z pomocą przychodzi firma Ringer, która dzięki internetowemu sklepowi szybko i sprawnie załatwi sprawę i dostarczy potrzebny sprzęt na budowę.

Firma Ringer jest znana na rynku polskim od 7 lat, lecz sklep internetowy prowadzi od 3 lat. Początki sklepu nie należały do najłatwiejszych, bo przyzwyczajenie pracowników na budowie do składania telefonicznych lub faksowych zamówień sprzętu było silniejsze niż chęć usprawnienia procesu zamówienie-dostawa. W miarę upływu czasu nastawienie to się zmieniało. W chwili obecnej, kiedy dostępność komputera i internetu jest większa, zamówienia składane przez internet są po prostu jedną z możliwości, coraz częściej stosowanych, ze względu na szybkość i prostotę obsługi.

Jak wygląda proces składania zamówienia?
Otóż niezależnie od pory dnia czy nocy (!) można przez stronę internetową złożyć zamówienie, które już rano będzie realizowane. Firma Ringer posiada zmagazynowany sprzęt na swoim placu w Kawnicach koło Konina, który jest w stanie od razu wysłać do zamawiającego na określoną w zamówieniu budowę na terenie całej Polski.

Jak długo trwa dostawa?
Od momentu odebrania zamówienia przez firmę Ringer, dostawa potrzebnego sprzętu jest realizowana w ciągu 2 dni (jednego dnia jest wysłane zamówienie, a drugiego dnia towar jest już na budowie). W wyjątkowych okolicznościach, gdy zamówienie jest bardzo duże i wymagane jest ściągnięcie sprzętu z zagranicy, dostawa jest realizowana w ciągu 4 dni.

Dlaczego warto korzystać ze sklepu internetowego?
Wyższość zamówień składanych przez internet nad zamówieniami składanymi w sposób tradycyjny jest oczywista – oszczędność czasu, bo system automatycznie generuje fakturę. Dzięki temu, praktycznie od ręki, można wysłać towar. Szczególnie opłacalne jest korzystanie ze sklepu internetowego Ringer przez stałych odbiorców, bo w systemie figurują już wypracowane przez firmę rabaty i automatyczna faktura wystawiana jest już z ich uwzględnieniem. Dodatkową korzyścią, gwarantującą bezpieczeństwo dostaw jest ubezpieczenie wszystkich transportów. Firma Ringer korzysta ze sprawdzonych firm spedycyjnych, z którymi współpracuje od lat.

Nie pozostaje nic innego, jak zrobić krok do przodu i przestawić się na kupowanie przez internet, co tak dobrze sprawdziło się w innych branżach.

Źródło: Tynki, nr 4 (13) 2011
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej