Strona główna | RynekSuperbrands dla Śnieżki

Superbrands dla Śnieżki

Znana i ceniona na polskim rynku marka Śnieżka została uhonorowana tytułem Superbrands 2013 w kategorii remont i dekoracja wnętrz. To prestiżowe wyróżnienie stanowi potwierdzenie wizerunkowej siły Śnieżki i świadczy o jej przynależności do elitarnego grona najsilniejszych marek obecnych na polskim rynku, oferujących produkty i usługi najwyższej jakości.

W projekcie Superbrands, w którym wyróżniono markę Śnieżka, są oceniane i nagradzane nie firmy czy produkty, lecz marki oraz siła ich wizerunkowego oddziaływania na rynku. Tytuł stanowi więc uznanie dla działań marketingowych prowadzonych dla danej marki i odzwierciedla jej pozytywny odbiór oraz znajomość w oczach konsumentów.

"Przyznanie Śnieżce tytułu Superbrands 2013 stanowi potwierdzenie konsekwencji działań prowadzonych w zakresie budowania siły i obrazu naszej marki" - mówi Łukasz Dobrowolski, Dyrektor ds. Marketingu Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka S.A., i dodaje: "To prestiżowe wyróżnienie jest dla nas bardzo cenne - zyskaliśmy uznanie nie tylko ekspertów, ale i konsumentów,  do których kierujemy nasze działania. Przyznanie marce Śnieżka tytułu Superbrands oznacza, że zmierzamy w dobrym kierunku".


Wyróżnienia Superbrands przyznawane są od ponad 17 lat przez międzynarodową organizację The Superbrands Ltd, działającą w 87 krajach na całym świecie. Celem projektu jest promowanie idei brandingu poprzez nagradzanie i opisywanie drogi do sukcesu najsilniejszych marek. Najlepsze pod względem wizerunkowym marki obecne na rynku polskim wybierane są na podstawie badań konsumenckich przeprowadzanych na próbie 15000 osób, a także poprzez głosowanie Rady Marek – niezależnego grona skupiającego ekspertów z dziedziny marketingu.

Źródło i zdjęcia: FFiL Śnieżka S.A.

CZYTAJ WIĘCEJ

Marka Dekoral już po raz trzeci w gronie Superbrands
Marka Cieszynka wyróżniona tytułem Superbrands 2014



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej