Strona główna | AktualnościAtlas już od dekady z wyróżnieniem Superbrand

Atlas już od dekady z wyróżnieniem Superbrand

Od momentu debiutu na polskim rynku w 2004 r., międzynarodowa organizacja Superbrands corocznie przyznaje wyróżnienia dla najcenniejszych polskich marek. Jedną z firm, która w ciągu ostatniej dekady za każdym razem otrzymywała ten prestiżowy tytuł jest Atlas. Największy polski producent chemii budowlanej otrzymał wyróżnienia Superbrands 2014/2015 oraz Superbrands Created In Poland. Po raz pierwszy wyróżniono także markę produktów GIPSAR, których producentem jest łódzka firma. Uroczysta gala odbędzie się wiosną 2015 r.

Laureaci konkursu Superbrands są wyłaniani w konsumenckim badaniu przeprowadzonym przez instytut ARC Rynek i Opinia. W tegorocznej edycji w badaniu wzięło udział ponad 2400 marek oraz ponad 15 tys. respondentów. Proces certyfikacji składał się z dwóch etapów. W pierwszej części badani pytani byli o znajomość marki oraz skłonność do jej polecania. Po zebraniu i opracowaniu danych, o przyznaniu tytułu decydowała Rada Marek Superbrands, składająca się z kilkudziesięciu ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, reklamy i PR.


Podczas gali Superbrands przyznawane są dwie nagrody - tytułowa, dla najcenniejszych marek, oraz nagroda Created In Poland Superbrands - dla firm pochodzących z Polski, które uzyskały najwyższe wyniki zarówno pod względem istnienia i pozycji w świadomości respondentów, jak i rekomendacji. Firma ATLAS już po raz trzeci z rzędu otrzymała oba wyróżnienia w kategorii "Materiały budowlane".

"Wysoka pozycja ATLASA w każdej edycji rankingu Superbrands jest najlepszym dowodem na to, że jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych i docenianych polskich marek" - mówi Henryk Siodmok, Prezes Zarządu Grupy ATLAS. "O sile brandu świadczą nie tylko produkty, odpowiadające na realne potrzeby rynku i indywidualnych klientów, ale także zasady, które przyświecają nam od samego początku działalności. Na każdym kroku staramy się podkreślać, że jesteśmy firmą, dla której ważne są przede wszystkim polskie wartości, ale też marką nowoczesną, która nie boi się stosowania innowacyjnych rozwiązań na każdym etapie tworzenia, użytkowania i komunikacji produktu" - dodaje.


Podczas tegorocznej edycji Superbrands wyróżniono także, po raz pierwszy w historii projektu, markę profesjonalnych mas i gładzi szpachlowych GIPSAR, której producentem jest firma ATLAS. Produkty GIPSAR od lat cieszą się bardzo dużym uznaniem wśród fachowców, architektów
i inwestorów. Marka otrzymała nagrodę Created In Poland Superbrands 2014/2015. Oficjalne wręczenie statuetek nastąpi podczas uroczystej gali wiosną 2015 r.

Superbrands to powstała w Wielkiej Brytanii w 1964 r. niezależna światowa organizacja promująca ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację marek, które osiągnęły światowy sukces. Tytuł Superbrands stał się rozpoznawalnym znakiem sukcesu marki, wpływając na popularność produktów oznaczonych logotypem organizacji. Superbrands działa obecnie w 87 krajach - w Polsce od 2004 roku (gdzie jest największym badaniem konsumenckim brandów). Jej wyłączonym przedstawicielem w naszym kraju jest agencja New Communications.

Źródło i zdjęcia: Atlas

CZYTAJ WIĘCEJ

Marka Atlas wśród 25 symboli 25-lecia polskiej wolności
Materiały Grupy Atlas na podium produktów najlepszej jakości
Grupa Atlas Liderem Filantropii 2014
Atlas: Projekt "Zrobimy Cię na Biało" wyróżniony
Grupa Atlas została Sponsorem Głównym Kamila Stocha
Atlas wśród najlepszych polskich firm w Wielkiej Brytanii
Firma Atlas publikuje nowe filmy instruktażowe
Marki Atlas i Gipsar nagrodzone podczas Gali Superbrands



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej