Strona główna | AktualnościMarka Atlas wśród 25 symboli 25-lecia polskiej wolności

Marka Atlas wśród 25 symboli 25-lecia polskiej wolności

Wśród 25 marek o największym potencjale do budowania silnej marki Polski, znalazła się również marka Atlas. Zestawienie opracowane zostało przez miesięcznik "Brief" z okazji 25-lecia odzyskania przez Polskę wolności.
25-lecie polskiej wolności skłoniło redakcję miesięcznika "Brief" - jednego z czołowych tytułów na rynku prasy marketingowej - do opracowania zestawienia "25/25 lat: Marki dla Polski". Zestawienie prezentuje 25 polskich marek o największym potencjale do budowania silnej marki Polski, tworzących wizerunek Polski nowoczesnej, kreatywnej i silnej ekonomicznie. Marek, które niosą za sobą potencjał wzmacniania wizji naszego kraju, zarówno w umysłach Polaków, jak i obcokrajowców. Na liście tych wyjątkowych marek znalazł się również  Atlas. Wyróżnienia dotyczące branży budowlanej, otrzymały także marki Fakro i Oknoplast. Wręczenia wyróżnień dokonano podczas uroczystej gali w Warszawie w dniu 2 października. W imieniu Atlasa wyróżnienie odebrał prezes zarządu Grupy Atlas - dr Henryk Siodmok.

Według Michała Wolskiego z redakcji miesięcznika "Brief", w kompozycji "Marek dla Polski" zaprezentowano typy, których zabraknąć zwyczajnie nie mogło, które rozsławiają nasz kraj od lat i które nas samych napawają optymizmem.

Prezes Henryk Siodmok: "Nasza duma z polskości i troska o to, by to co tworzone w Polsce skutecznie konkurowało z tym co europejskie czy światowe, towarzyszy nam od lat. Zarówno wtedy, gdy Atlas zaczynał swoją działalność w formie skromnego warsztatu, jak i dziś, gdy Atlas to już Grupa kapitałowa ponad 20-tu podmiotów gospodarczych i lider krajowego rynku chemii budowlanej. Ogromnie cieszymy się z tego wyróżnienia i gratulujemy też wszystkim pozostałym laureatom. Promocji tego co dobre i polskie nigdy nie jest za wiele, Polska zdecydowanie na to zasługuje".



Źródło i zdjęcie: Atlas

CZYTAJ WIĘCEJ

"Liderzy Filantropii 2013": PZU i Grupa Atlas zwycięzcami konkursu
Marka Atlas po raz ósmy wyróżniona tytułem Superbrand
Grupa Atlas uruchomiła swój kanał w serwisie YouTube
Firma Atlas wprowadza na rynek nowe białe farby do wnętrz
Bogactwo dolomitu w nowym tynku Atlasa
Paweł Kisiel nowym wiceprezesem Grupy Atlas
CSR Grupy Atlas w 2013 roku
Atlas i Fox na targach Warsaw Build 2014
Kampania firmy Atlas w finale konkursu Złote Spinacze 2014
Materiały Grupy Atlas na podium produktów najlepszej jakości
Jerzy Janowicz i Fachowiec Atlasa w nowym spocie
Grupa Atlas Liderem Filantropii 2014
ATLAS TRE - tynk mineralno-silikonowy
Atlas: Projekt "Zrobimy Cię na Biało" wyróżniony
Atlas już od dekady z wyróżnieniem Superbrand
Grupa Atlas została Sponsorem Głównym Kamila Stocha



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej