Strona główna | RynekMarka Atlas po raz ósmy wyróżniona tytułem Superbrand

Marka Atlas po raz ósmy wyróżniona tytułem Superbrand

Marka Atlas zdobyła po raz ósmy z rzędu prestiżowy tytuł w konkursie Superbrands jako jedna z najsilniejszych, najbardziej rozpoznawanych i szanowanych marek. Jednocześnie, podobnie jak w roku ubiegłym, została nagrodzona tytułem "Created in Poland Superbrands" jako znana, szanowana i polecana przez konsumentów i ekspertów polska marka.

Organizacja Superbrands wraz z firmą badawczą ARC Rynek i Opinia przeprowadziły we wrześniu badania konsumenckie obejmujące 15.000 respondentów. Uczestnicy odpowiadali na pytania o znajomość marek oraz skłonność do ich polecenia. Oceniono ponad 2000 brandów w 26 kategoriach głównych i 85 podkategoriach. Po pierwszym etapie, skrócona lista marek, które uzyskały najwyższe oceny, trafiła do ekspertów z Rady Marek Superbrands. W skład gremium wchodzi ponad 40 specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, reklamy, public relations, komunikacji i brandingu. Oceniali oni wizerunek i siłę marek w poszczególnych kategoriach branżowych na polskim rynku.

Wśród marek o szczególnie silnym wizerunku i wysokiej rozpoznawalności, w kategorii "artykuły budowlane i wykończeniowe" znalazła się na pierwszym miejscu marka Atlas - coroczny zdobywca prestiżowego tytułu od samych początków istnienia polskiej edycji konkursu. Dodatkowo, najsilniejsza polska marka budowlana została wyróżniona nagrodą "Created in Poland Superbrands" jako jeden z najbardziej rozpoznawanych i najczęściej polecanych rodzimych brandów. O tytuł "Created in Poland" (przyznany marce Atlas również w ubiegłym roku) mogą się ubiegać marki, które swój początek miały w Polsce (bez względu na pochodzenie kapitału czy miejsce produkcji). Wręczenie statuetek nastąpi w maju 2014 r. podczas uroczystej gali.

"Marka Atlas reprezentuje to, czym jest dojrzały, świadomy i odnoszący sukcesy polski biznes" - komentuje wyniki Henryk Siodmok, Prezes Zarządu Grupy ATLAS. "To marka tworzona z myślą o realnych potrzebach rynku i indywidualnych klientów, marka nieustająca w doskonaleniu, szczera w komunikacji, wywodząca się uniwersalnych wartości jak oddanie pracy, uczciwość i szacunek do odbiorców, współtworząca pozytywny i profesjonalny wizerunek Polski. Tym bardziej cieszy nas nie tylko tytuł Superbrand, ale i Created in Poland Superbrand".

Superbrands to powstała w Wielkiej Brytanii w 1964 r. niezależna światowa organizacja promująca ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację marek, które osiągnęły światowy sukces. Tytuł Superbrands stał się rozpoznawalnym znakiem sukcesu marki, wpływając na popularność produktów oznaczonych logotypem organizacji. Superbrands działa obecnie w 87 krajach - w Polsce od 2005 r. (gdzie jest największym badaniem konsumenckim brandów). Jej wyłączonym przedstawicielem w naszym kraju jest agencja New Communications.

Źródło i grafika: www.atlas.com.pl

CZYTAJ WIĘCEJ

ATLAS Filarem Polskiej Gospodarki
ATLAS Złotą Budowlaną Marką 2013
Odpowiedzialność społeczna Grupy Atlas na PR Forum 2013
Atlas znów pierwszy w branży z DATA SOLUTIONS
"Liderzy Filantropii 2013": PZU i Grupa Atlas zwycięzcami konkursu
Marka Dekoral już po raz trzeci w gronie Superbrands
Grupa Atlas uruchomiła swój kanał w serwisie YouTube
Jakie marki budowlane doceniają Polacy? Poznaj wyniki plebiscytu Superbrands!
"Klej OK" - limitowana edycja Zaprawy Klejowej Atlas
Paweł Kisiel nowym wiceprezesem Grupy Atlas
CSR Grupy Atlas w 2013 roku
Konferencja sprzedażowa "Atlas Tak"
Atlas i Fox na targach Warsaw Build 2014
Marka Atlas wśród 25 symboli 25-lecia polskiej wolności
Kampania firmy Atlas w finale konkursu Złote Spinacze 2014



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej