Strona główna | AktualnościGrupa Atlas uruchomiła swój kanał w serwisie YouTube

Grupa Atlas uruchomiła swój kanał w serwisie YouTube

Ruszył "Atlas Polska" - oficjalny kanał największego polskiego producenta chemii budowlanej w serwisie YouTube. Fachowcy, majsterkowicze i inwestorzy znajdą tam profesjonalne filmy instruktażowe, relacje z wydarzeń oraz spoty promocyjne informujące o trwających akcjach sprzedażowych.

Pod adresem youtube.com/atlaspolska znajdziemy treści skierowane zarówno do fachowców, jak i inwestorów, osób zainteresowanych pracami budowlanymi i wykończeniowymi, sympatyków marki lub fanów sponsorowanych przez ATLAS sportowców.

Kanał ATLAS POLSKA w serwisie YouTube to przede wszystkim filmy instruktażowe. Obecnie dostępne prezentują ręczne i mechaniczne nakładanie gładzi polimerowej i gipsowej oraz przyklejanie i spoinowanie płyt kartonowo-gipsowych. W filmach wykorzystano topowe produkty marki ATLAS, ATLAS GIPS i GIPSAR oraz agregaty marki GRACO. W ich tworzeniu wzięli udział wykonawcy zrzeszeni na Portalu AtlasFachowca.pl. Firma jest w trakcie przygotowywania kolejnych klipów.

"Kanał ATLAS POLSKA na YouTube jest naturalnym krokiem w rozwoju naszej współpracy z fachowcami i projektów wspierających wykonawców, jak również obecności firmy w Internecie, a w szczególności w mediach społecznościowych" - mówi Aleksandra Krzesimowska, Koordynator ds. Komunikacji e-Marketingowej w firmie ATLAS. "Dzięki filmom instruktażowym wykonawcy czy inwestorzy będą mogli przeprowadzić prace budowlane i wykończeniowe korzystając z kanału jako wideo-poradnika. Subskrybując nasz kanał będą również na bieżąco z ofertą promocyjną".

Klienci firmy mogą obejrzeć spoty informujące o promocjach sprzedażowych w punktach dystrybucji oraz reklamy, m.in. z realizowanej w tym roku kampanii z "Kosmicznymi Fachowcami", w której realizacji brali udział nie zatrudnieni aktorzy, a właśnie wykonawcy, na co dzień pracujący z polecanymi w reklamie produktami.

Na kanale ATLAS POLSKA w serwisie YouTube znajdują się także wideo-relacje z wydarzeń, w których autorem jest lub w których uczestniczył łódzki producent. Odwiedzający obejrzą m.in. klip "The Making of…" z eventu "Przystanek Janowicza" - spotkania tenisisty sponsorowanego przez ATLASA z fanami przy siedzibie firmy, a także film podsumowujący akcję "Wyspiański na Mogilskim", czyli dekorowanie przejścia podziemnego w Krakowie mozaiką inspirowaną pracami Stanisława Wyspiańskiego. W projekcie wykorzystano produkty firmy ATLAS: kleje, fugi i hydroizolacje, a w przygotowaniu podłoża i układaniu dekoracji wzięli udział certyfikowani glazurnicy ATLAS.

Kanał ATLAS POLSKA to również filmy poświęcone rajdowej karierze Macieja Steinhofa, kierowcy, który od kwietnia br. ściga się na torach w kraju i zagranicą w barwach ATLAS Racing Team. 28-letni krakowianin ma wśród fachowców grono oddanych fanów, którzy towarzyszą mu i dopingują podczas kolejnych rajdów. Dzięki kanałowi i dostępnym na nim filmom mogą w każdej chwili wrócić do sportowych emocji.

ATLAS od kilku lat działa aktywnie w mediach społecznościowych. Fanpage na Facebooku "Pozytywny ATLAS Polski" propaguje niezwykłe miejsca, ciekawe wydarzenia i inicjatywy w naszym kraju. Profil skupia się  na ukazywaniu zarówno wyjątkowych pasji Polaków, jak i na mało znanych zjawiskach i sukcesach, którymi możemy się pochwalić, i które mogą zainspirować innych do kreatywnego działania. Portal AtlasFachowca.pl, będący rozszerzeniem magazynu "Atlas Fachowca w wersji on-line, to miejsce, gdzie pod patronatem najsilniejsze budowlanej marki w Polsce spotykają się "po godzinach" tysiące tynkarzy, malarzy, gipsiarzy i glazurników, by wymieniać się doświadczeniem, znaleźć poradę techniczną i biznesową, dowiedzieć się o szkoleniach, poszerzyć branżową wiedzę, spędzić miło czas w gronie kolegów "po fachu". Tu mogą zaprezentować bezpłatnie swoje kwalifikacje, realizacje, dyplomy i referencje, zamieścić ogłoszenie i zdobyć zlecenia. To także wyszukiwarka dla klientów pragnących znaleźć najlepszych fachowców dla swoich inwestycji.

Źródło i zdjęcie: Atlas

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak prowadzić firmę społecznie odpowiedzialną? Podpowiada Grupa Atlas...
Odpowiedzialność społeczna Grupy Atlas na PR Forum 2013
Atlas znów pierwszy w branży z DATA SOLUTIONS
Podsumowanie konkursu Eko-Klekot organizowanego przez Grupę Atlas
"Liderzy Filantropii 2013": PZU i Grupa Atlas zwycięzcami konkursu
Grupa Atlas uczestnikiem Europejskiego Forum Gospodarczego
Marka Atlas po raz ósmy wyróżniona tytułem Superbrand
"Klej OK" - limitowana edycja Zaprawy Klejowej Atlas
Paweł Kisiel nowym wiceprezesem Grupy Atlas
CSR Grupy Atlas w 2013 roku
Konferencja sprzedażowa "Atlas Tak"
Atlas i Fox na targach Warsaw Build 2014
Marka Atlas wśród 25 symboli 25-lecia polskiej wolności
Kampania firmy Atlas w finale konkursu Złote Spinacze 2014



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej