Strona główna | AktualnościOdpowiedzialność społeczna Grupy Atlas na PR Forum 2013

Odpowiedzialność społeczna Grupy Atlas na PR Forum 2013

16 października 2013 r., w warszawskim hotelu Marriott, odbyło się PR Forum, jedno z najważniejszych wydarzeń branży public relations w Polsce. Grupa Atlas zaprezentowała case study na przykładzie swojej działalności CSR i omówiła temat zaangażowania pracowników w tworzenie raportów społecznych.

Temat przewodni tegorocznej, XI już edycji, brzmiał: "PR nieklasycznie - koniec tradycyjnego podejścia? Efektywne mierzenie. Digital relations. CSR. Cyberreputacja". W części głównej prelegenci omówili najlepsze praktyki w zakresie mierzenia skuteczności działań w mediach społecznościowych, przeszłość reputacji firm w odniesieniu do działań w social media, w tym także światowe standardy na polskim gruncie. Pytali też o przyszłość mediów i rolę dziennikarzy oraz przedstawili ranking najlepszych wizerunkowo i zasięgowo kampanii PR.

Druga część została podzielona na trzy grupy tematyczne. Panel "Digital relations" poświęcono dyskusji na temat trendów w 2014 oraz "content seeding i Native Advertising" jako nowym sposobom wzmocnienia działań PR. Uczestnicy panelu o "Cyberreputacji" dowiedzieli się, jak w trosce o komplementarną komunikację (w nowych i tradycyjnych mediach) dbać o wizerunek i reputację w Internecie.

Grupa Atlas, będąca partnerem panelu poświęconego corporate social responsibility, zaprosiła uczestników PR do dyskusji nt. zaangażowania pracowników w proces tworzenia raportu społecznego. Łódzkiego producenta chemii budowlanej reprezentowali Jacek Michalak, wiceprezes ds. rozwoju Grupy Atlas i Adam Masiulanis, Dyrektor Public Relations.

W rozmowie wzięli udział eksperci branżowi: Irena Pichola (PricewaterhouseCoopers), Katarzyna Rózicka (Dyrektor Departamentu Dialogu Pracodawców RP), Mirella Panek-Owsiańska (Prezes Zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu) oraz Paweł Oskanowicz (redaktor Radia PIN, prowadzący program dedykowany tematyce CSR). Dyskusję poprowadziła Lidia Mączyńska (PR Manager z Telma Communications Agency). Panel zakończyły warsztaty poświęcone tworzeniu raportów zgodnie z wytycznymi GRI (Global Reporting Initiative), poprowadzone przez Aleksandrę Stanek-Kowalczyk i Rafała Rudzkiego z PwC.

"W raporcie komunikujemy naszą misje, działania, cele i osiągnięcia i tę komunikację kierujemy nie tylko do dziennikarzy branżowych, ekonomicznych, partnerów biznesowych, ale przede wszystkim do naszych pracowników, społeczności lokalnej, klientów i użytkowników naszych produktów" - mówił w przerwie Jacek Michalak. "Raport staje się narzędziem w komunikacji PR, gdyż każda z tych grup znajdzie w nim coś dla siebie, dane i wartości, które są dla niej ważne".

PR Forum to jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży public relations w Polsce, dające możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami oraz skutecznymi i inspirującymi rozwiązaniami w ramach działań PR. To także okazja do spotkań, nawiązywania relacji, wymiany opinii i doświadczeń ze specjalistami i pasjonatami public relations z różnych branż. Organizatorem jest Związek Firm Public Relations.

Źródło: Grupa Atlas
Zdjęcie: Michał Gmitruk


CZYTAJ WIĘCEJ

ATLAS świętował na Gali Superbrands
ATLAS Filarem Polskiej Gospodarki
ATLAS głównym udziałowcem firmy FOX
Kosmiczna reklama firmy ATLAS
ATLAS: promocja "Puszka za dwa worki na miłe wieczorki"
Jak prowadzić firmę społecznie odpowiedzialną? Podpowiada Grupa Atlas...
"Liderzy Filantropii 2013": PZU i Grupa Atlas zwycięzcami konkursu
Grupa Atlas uczestnikiem Europejskiego Forum Gospodarczego
Marka Atlas po raz ósmy wyróżniona tytułem Superbrand
Grupa Atlas uruchomiła swój kanał w serwisie YouTube



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej