Strona główna | AktualnościATLAS świętował na Gali Superbrands

ATLAS świętował na Gali Superbrands

5 kwietnia 2013 r. odbyła się uroczysta Gala Finałowa VII edycji Superbrands. ATLAS, uhonorowany tytułem Superbrands i Business Superbrands, znalazł się również w gronie firm, które otrzymały specjalną nagrodę wyróżniającą polskie marki - Superbrands Created in Poland.

Gala Finałowa VII edycji Superbrands zgromadziła przedstawicieli najsilniejszych marek biznesowych i konsumenckich. Marek o wysokiej rozpoznawalności i wyjątkowym, silnym wizerunku, odbieranych bardzo pozytywnie i polecanych nie tylko przez konsumentów, ale i niezależnych ekspertów branżowych. W tegorocznej, siódmej już edycji, nagrody zostały przyznane głosami członków Rady Marek oraz na podstawie badania na niespotykanej dotąd w Polsce próbie liczącej 15 tyś. respondentów.

To oni zdecydowali m.in. o tym, że ATLAS, lider chemii budowlanej, znalazł się wśród nagrodzonych. Nie był to jednak koniec nagród dla łódzkiej firmy. ATLAS znalazł  w gronie uhonorowanych tytułem Supebrands Created in Poland. Jest to wyjątkowe wyróżnienie dla marek będących owocem polskiej myśli brandingowej.


"Cieszy nas ogromnie, że organizatorzy Superbrands docenili markę ATLAS, jej siłę i polskość. A polskość jest tym, co firma ATLAS zawsze podkreślała. Cieszy mnie też, i to chyba najbardziej, że o przyznaniu tytułu zadecydowali konsumenci, nasi klienci, dla których tworzymy i do których kierujemy nasze produkty. To dla firmy takiej, jak nasza, największa nagroda" - mówił Jacek Michalak, wiceprezes firmy ATLAS.

Statuetkę Superbrands i Business Superbrands oraz dyplom Superbrands Created in Poland odebrał w imieniu firmy ATLAS dr inż. Jacek Bik - Kierownik Grupy Produktowej Ściany i Dekoracje. Nagrody wręczyła Nina Kowalewska-Motlik, CEO firmy New Communications, wyłącznego przedstawiciela Superbrands w Polsce. ATLAS znalazł się w grupie nagrodzonych marek takich jak: Dr Irena Eris, Vistula, Nałęczowianka czy Wedel.

Superbrands Ltd. to organizacja działająca w 87 krajach na świecie, powołana w Wielkiej Brytanii w 1994 r.  Wybiera i honoruje najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach na drodze niezależnych badań i/lub w ramach oceny dokonywanej przez Rady Marek. W jej  skład wchodzą krajowi eksperci z dziedziny marketingu, reklamy, PR i brandingu. Przez kilkanaście lat istnienia organizacji, tytuł Superbrands stał się na całym świecie rozpoznawalnym symbolem sukcesu marki.

Źródło i zdjęcia: ATLAS

CZYTAJ WIĘCEJ

ATLAS Filarem Polskiej Gospodarki
ATLAS głównym udziałowcem firmy FOX
Kosmiczna reklama firmy ATLAS
Fachowcy i Wyspiański na Mogilskim
Nagroda Architektoniczna POLITYKI przyznana
ATLAS Złotą Budowlaną Marką 2013
Złote Godło dla Grupy Atlas
Budujący sponsoring, czyli jak Łódź serwowała z Janowiczem i Atlasem
Większe moce wydobywcze w Kopalni Gipsu i Anhydrytu Nowy Ląd w Niwnicach
ATLAS: promocja "Puszka za dwa worki na miłe wieczorki"
Zaprojektuj z ATLASEM tor wyścigowy
Jak prowadzić firmę społecznie odpowiedzialną? Podpowiada Grupa Atlas...
Odpowiedzialność społeczna Grupy Atlas na PR Forum 2013
"Liderzy Filantropii 2013": PZU i Grupa Atlas zwycięzcami konkursu
Grupa Atlas uczestnikiem Europejskiego Forum Gospodarczego
Jakie marki budowlane doceniają Polacy? Poznaj wyniki plebiscytu Superbrands!



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej