Strona główna | AktualnościATLAS: promocja "Puszka za dwa worki na miłe wieczorki"

ATLAS: promocja "Puszka za dwa worki na miłe wieczorki"

Rusza nowa akcja promocyjna firmy ATLAS. Największy polski producent chemii budowlanej nagradza swoich klientów za pracę z topowymi zaprawami klejowymi ATLAS i gładziami GIPSAR. Do końca listopada wykonawcy i inwestorzy mogą na stacjach ORLEN wymieniać kody z opakowań promocyjnych na orzeźwiające napoje.

Promocja nosi nazwę "Puszka za 2 worki na miłe wieczorki" i rozpoczyna się 12 sierpnia br. we współpracy z siecią stacji paliwowych ORLEN. Akcją objęte są punkty handlowe w kanale tradycyjnym, jak i markety budowlane na terenie Polski. W promocji biorą udział cztery topowe produkty łódzkiego producenta, cieszące się uznaniem zarówno wykonawców, jak i inwestorów. Są to kleje ATLAS PLUS i ATLAS ELASTYK oraz gładzie GIPSAR UNI i GIPSAR PLUS.

"Zgodnie z naszym motto, "Atlas wspiera fachowców", pragniemy nagrodzić klientów za pracę z naszymi produktami, oferując nie tylko materiały najwyższej jakości, ale i doceniając ich oddanie marce" - mówi Anna Majorek, Młodszy Kierownik Grupy Produktowej w firmie ATLAS

Aby wziąć udział w promocji, klient wycina kod kreskowy umieszczony po wewnętrznej stronie opakowania promocyjnego. Kody znajdują się na wysokości logo ATLAS (w przypadku kleju ATLAS PLUS i ATLAS ELASTYK) i głównej cechy produktu (w przypadku gładzi GIPSAR UNI i GIPSAR PLUS). Następnie, na wybranych stacjach ORLEN (ok. 900 stacjach własnych - stacje franczyzowe nie biorą udziału w akcji), klient ma możliwość wymiany dwóch dowolnych kodów z opakowań produktów promocyjnych na puszkę jednego z dwóch rodzajów orzeźwiających napojów. Kody promocyjne są aktywne od 12 sierpnia do 30 listopada 2013 r. i w tym okresie można je wymieniać na gwarantowane nagrody.


ATLAS PLUS, dostępny w opakowaniach 20 i 25 kg, jest klejem odkształcalnym S1, wysoce elastycznym, łatwym w użyciu i cechującym się zwiększoną przyczepnością. Łódzki producent poleca go szczególnie do montażu okładzin na tarasach, balkonach i elewacjach, przy ogrzewaniu podłogowym i ściennym oraz na trudnych podłożach jak płyty OSB, g-k czy stare płytki. Fachowcy cenią PLUSA m.in. za ograniczoną pylistość, dzięki której praca jest łatwa i przyjemna. Kolejny z promocyjnych produktów, oferowany w workach 25kg ATLAS ELASTYK, to niezwykle elastyczna i charakteryzująca się doskonałą przyczepnością zaprawa do glazury, terakoty i gresu. Jej formuła jest dostosowana na montażu okładzin także przy ogrzewaniu podłogowym i ściennym oraz na trudnych podłożach takich jak płyty g-k.

GIPSAR UNI to wzmocniona polimerami śnieżnobiała gładź szpachlowa, o optymalnie dobranej twardości. Idealnie rozprowadza się na podłożu i gwarantuje skuteczne krycie powłokami malarskimi. Druga z promocyjnych gładzi gipsowych - GIPSAR PLUS, cechuje się zwiększoną twardością, dzięki czemu tworzy mocne i stabilne podłoże pod powłoki malarskie. Wysoka plastyczność ułatwia jej aplikację, także mechaniczną przy użyciu agregatów. Obydwa produkty są dostępne w opakowaniach 20kg.

Lista stacji ORLEN biorących udział w akcji i regulamin promocji "Puszka za dwa worki na miłe wieczorki" znajdują się na stronie www.atlas.com.pl/promocja. Informacje można również uzyskać pod numerem infolinii 800-168-083. Mechanizm i zasady akcji są szczegółowo opisane na opakowaniach każdego z produktów.

Źródło i grafika: ATLAS

CZYTAJ WIĘCEJ

Piękne i praktyczne tynki Atlas
GRUPA ATLAS Liderem Filantropii 2012
ATLAS członkiem Global Compact
Atlas z tytułem Superbrands Created in Poland
ATLAS świętował na Gali Superbrands
ATLAS Filarem Polskiej Gospodarki
ATLAS głównym udziałowcem firmy FOX
ATLAS wspiera bociany i nadaje im imiona
ATLAS Złotą Budowlaną Marką 2013
Trzecia odsłona kosmicznej promocji ATLASA
Trwa promocja sprzedażowa "Puszka za 2 worki na miłe wieczorki"
Zaprojektuj z ATLASEM tor wyścigowy
Eko-Klekot, czyli z Atlasem o Ekologii piękną polszczyzną
Jak prowadzić firmę społecznie odpowiedzialną? Podpowiada Grupa Atlas...
Odpowiedzialność społeczna Grupy Atlas na PR Forum 2013



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej