Strona główna | AktualnościKreacje dla Twojego wnętrza! Wiosenna kampania marki Dekoral Fashion

Kreacje dla Twojego wnętrza! Wiosenna kampania marki Dekoral Fashion

Wystartowała nowa kampania reklamowa marki Dekoral Fashion. Modnie ubrane pary modelek i modeli, tworzące idealnie dobrane pary... kolorów - to główna idea spotu promującego farby Dekoral Fashion w nawiązaniu do światowych trendów modowych. Kampania objęła najważniejsze stacje TV oraz internetowe serwisy wideo.
Modnie ubrane pary modeli i modelek, tworzące idealnie dobrane pary... kolorów - to główna idea tegorocznej kampanii reklamowej marki Dekoral Fashion. W efekcie widzowie spotu mogą podziwiać, jak za sprawą zjawiskowych splashy farb kreacje zmieniają się we wnętrza urządzone zgodnie z najgorętszymi trendami kolorystycznymi.

Kampania ma na celu promocję marki Dekoral Fashion jako trendsettera w dziedzinie aranżacji wnętrz. Reklama pokazuje także, w jaki sposób światowe trendy w modzie przekładają się na najnowsze kolory w palecie hypoalergicznej, szorowanej farby lateksowej Fashion Collection. Całość zaś uzupełnia prezentacja Koloru Roku 2014 marki Dekoral Fashion, którym zostało oryginalne "Kremowe Boucle".

Na potrzeby kampanii przygotowano 30-sekundowy spot oraz jego 2 skrócone 10-sekundowe wersje. Reklama będzie emitowana przez cały sezon w najważniejszych stacjach TV (m.in. Polsat, TVN oraz stacje tematyczne, takie jak np. Discovery, TVN Style czy Animal Planet). Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie emisja w internetowych serwisach wideo.

Źródło i zdjęcie: Dekoral

CZYTAJ WIĘCEJ

Kreacje Dekoral Fashion: Lekka sypialnia w stylu eco
Kreacje Dekoral Fashion: salon w weneckim stylu
Kreacje Dekoral Fashion: odważny salon w wydaniu modern
Kreacje Dekoral Fashion: Niebanalna jadalnia w wydaniu vintage
Dekoral Fashion: Kolory mają znaczenie dla efektywnej pracy
Diamentowa Kolekcja marki Dekoral Fashion
Zmień siebie i wnętrze! Konkurs Metamorfozy marki Dekoral



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej