Strona główna | AktualnościMarki Śnieżka i Magnat po raz kolejny zdobyły tytuł Superbrands

Marki Śnieżka i Magnat po raz kolejny zdobyły tytuł Superbrands

Znane i cenione na polskim rynku marki produktów dedykowanych dekoracji i wykańczaniu wnętrz Śnieżka i Magnat otrzymały prestiżowe tytuły w rankingu Superbrands 2015/16. To zaszczytne wyróżnienie przyznawane jest brandom, które mają odpowiednio ugruntowaną pozycję na rynku i cieszą się wysokim zaufaniem konsumentów.
Śnieżka i Magnat zostały wyróżnione w kategorii "Remont i wykończenie domu/farby i lakiery". Pierwsza z marek po raz kolejny otrzymała dwa tytuły: Superbrands 2015/2016 oraz Created in Poland Superbrands 2015/2016. Z kolei Magnat po raz kolejny może pochwalić się zdobyciem tytułu Created in Poland Superbrands, przyznawanego markom o polskim rodowodzie, które mają ugruntowaną pozycję i uznany wizerunek na krajowym rynku. Oba tytuły stanowią ważną informację dla konsumentów na temat jakości i zaufania, jakim cieszy się wyróżniony brand.

"Będące w naszym portfolio produkty już od lat cieszą się ogromnym zaufaniem konsumentów i ekspertów. Potwierdzają to liczne nagrody, certyfikaty i tytuły, jak Superbrands, które każdego roku zdobywają" - komentuje Łukasz Dobrowolski, dyrektor ds. marketingu w Fabryce Farb i Lakierów Śnieżka SA. "Utrwalony wśród konsumentów wizerunek Śnieżki i Magnata, jako brandów godnych zaufania i polecenia innym jest dla naszej firmy wartością nie do przecenienia" - dodaje.

Superbrands to międzynarodowa organizacja działająca od ponad 20 lat w 80 krajach na całym świecie. Zajmuje się promowaniem idei brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację najsilniejszych marek, które dzięki korzyściom, jakie oferują, osiągnęły spektakularny rynkowy sukces. W procesie wyłaniania laureatów oceniane są wszystkie istotne marki funkcjonujące na danym rynku. W tym roku wzięto pod lupę ponad 2 300 marek konsumenckich. W procesie ich oceny brało udział 15 tysięcy konsumentów oraz 40 ekspertów branżowych.

Źródło i zdjęcie: Śnieżka

CZYTAJ WIĘCEJ

Farba Magnat Ceramic ze znakiem doskonałości środowiskowej Ecolabel
Podróż do świata magii szlachetnych barw z trendami Magnat 2015
Nowe opakowania farb z palety Śnieżka Barwy Natury
Śnieżka prezentuje trendy kolorystyczne na 2016 rok
Śnieżka w rankingu Najcenniejszych Polskich Marek "Rzeczpospolitej" 2015
Śnieżka ponownie zagrała z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy
Marka Magnat prezentuje trendy kolorystyczne na 2016 rok
Premiera przełomowego produktu Magnat w Centrum Nauki Kopernik



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej