Strona główna | RealizacjePodsumowanie akcji Dulux Lets Colour w Warszawie

Podsumowanie akcji Dulux Lets Colour w Warszawie

7 września 2013 r., w ramach akcji Dulux Lets Colour, mieszkańcy Warszawy wspólnie odmalowali ponad 600 m2 muru na praskim brzegu Wisły. Gołe stopy i odciśnięte ślady na piasku stały się motywem przewodnim projektu.

Projekt, autorstwa znanego artysty Aqualoopy, doskonale wpisuje się w ideę ożywiania przestrzeni, jaka towarzyszy akcji. Filozofia zmiany przestrzeni miejskiej, wyznawana przez Dulux Lets Colour, to nie tylko malowanie miejsc, ale przede wszystkim nadawanie im drugiego życia i sprawianie, że ludzie będą czuli się lepiej w otaczającej ich przestrzeni.

"Zgodnie z tegorocznym hasłem Czas na zmianę, dodaliśmy kolorów na nadwiślańskiej plaży i zużyliśmy około 350 litrów farby" - mówi Piotr Cywiński, przedstawiciel marki Dulux, organizatora akcji. "Malowanie przebiegało w doskonałej atmosferze, a słoneczna pogoda dodatkowo sprzyjała też plażowaniu" - dodaje.

Dulux Lets Colour to globalna inicjatywa, której celem jest przekształcanie przestrzeni miejskich w bardziej przyjazne oraz zachęcanie ludzi do wspólnego odmieniania rzeczywistości, w której żyją, za pomocą barw.

Źródło i zdjęcie: Dulux

CZYTAJ WIĘCEJ

Kolor Roku 2013 wg marki Dulux
Marka Dulux rusza z nową kampanią reklamową
Certyfikat "Pozytywna opinia" dla farb Dulux Family Zone
Dulux na bulwarze nad Odrą
Trwa konkurs Dulux Lets Colour
Kolejni zwycięzcy ogólnopolskiej rywalizacji Dulux Lets Colour
Podsumowanie akcji Dulux Lets Colour w Wałbrzychu
Dulux dodaje kolorów w programie "Bitwa o dom"
Akcja Dulux Lets Colour zawita do Łodzi
Dulux: dodaj koloru swojemu wnętrzu i wygraj 10 000 PLN!
Marka Dulux: wygraj 10 000 PLN na remont mieszkania
"Morze Możliwości" kolorem roku 2014 wg marki Dulux
Dekada trendów kolorystycznych marki Dulux
Miasto nabiera kolorów z Dulux Lets Colour. Rusza IV edycja
Zaprojektuj mural i wygraj w konkursie Miasto nabiera kolorów z Dulux Lets Colour
Miasto nabiera kolorów z Dulux Lets Colour. Ruszyło głosowanie
Oddaj głos na Toruń w rywalizacji organizowanej przez markę Dulux
Kolejna odsłona akcji społecznej Dulux skierowanej do mieszkańców miast
Łomża i Kalisz dołączyły do rodziny Lets Colour



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej