Strona główna | RynekZłoty Laur Konsumenta 2012 dla marki Tikkurila

Złoty Laur Konsumenta 2012 dla marki Tikkurila

W IX edycji ogólnopolskiego plebiscytu Laur Konsumenta, po raz kolejny uhonorowano markę Tikkurila. Podobnie jak w roku ubiegłym, produkty Tikkurila zdobyły pierwsze miejsce w kategorii "farby i tynki dekoracyjne" i Złoty Laur Konsumenta 2012.
"Szczególną radością jest dla nas fakt, iż to już kolejne uhonorowanie marki Tikkurila" - mówi Karina Zawadzka, Brand Manager marki Tikkurila, i dodaje: "Jest ono dla nas cennym dowodem stałego zaufania, jakim cieszą się wśród klientów nasze produkty dekoracyjne oraz potwierdzeniem ich nieodmiennie wysokiej jakości. Cieszymy się, że konsumenci doceniają bogactwo możliwości dekoracyjnych, jakie oferują produkty Tikkurila Be Special Decor".

Linię Tikkurila Be Special Decor tworzy 7 produktów:
  • Be Special Decor Salt&Pepper - matowa farba akrylowa, dająca transparentną i lekką powłokę, z efektem rozsypanych ziaren soli i pieprzu.
  • Be Special Decor Marmo - akrylowa farba strukturalna, tworząca efekt marmuru.
  • Be Special Decor Sand - akrylowa farba strukturalna, która pozwala stworzyć na ścianach efekt delikatnych kryształków piasku.
  • Be Special Decor Retro - akrylowy tynk dekoracyjny, dający wyraziste żłobienia.
  • Be Special Decor Lasyr - transparentna bejca akrylowa, zapewniająca przenikanie się odcieni i załamywanie światła.
  • Be Special Decor Silver oraz Be Special Decor Gold - bejce akrylowe, tworzące atrakcyjne powierzchnie o efektownej głębi, w kolorze srebrnym lub złotym.
Laur Konsumenta to ogólnopolski plebiscyt, w którym konsumenci wybierają najpopularniejsze produkty i marki spośród kilkuset kategorii. Respondenci proszeni są o wskazanie marki, którą uważają za najlepszą i którą chętnie poleciliby innym osobom.  W kategorii "farby i tynki dekoracyjne" badanie prowadzone było za pośrednictwem strony internetowej projektu oraz drogą telefoniczną. W tej kategorii zwycięska marka Tikkurila, otrzymała 39% głosów.

Źródło i zdjęcie: Tikkurila

CZYTAJ WIĘCEJ

Aranżacje pokojów dziecięcych z Tikkurila Optiva
Tikkurila zdobywcą Brązowej Budowlanej Marki Roku 2013
Tikkurila Marką Wysokiej Reputacji
Kolekcja czerwieni z Katalogu Inspiracji Tikkurila
Nostalgiczne beże i brązy z kolekcji farb Tikkurila Optiva
Marka Tikkurila obecna na Łódź Design Festival
Łódź Design Festival - podsumowanie wg marki Tikkurila
Laur Konsumenta dla firmy Tikkurila



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej