Strona główna | RynekAtlas z tytułem Superbrands Created in Poland

Atlas z tytułem Superbrands Created in Poland

Jak dowodzą badania przeprowadzone na zlecenie Superbrands Polska, konsumenci z coraz większą trudnością rozróżniają polskie i zagraniczne marki. Zwykle wyznacznik stanowi polsko brzmiąca nazwa lub miejsce produkcji. Organizatorzy konkursu postanowili więc docenić polskie dokonania w dziedzinie brandingu i stworzyli projekt Superbrands Created in Poland.

Na potrzeby nowej inicjatywy zastosowano jasne kryterium: polskie marki to te, które zostały stworzone w Polsce (bez względu na kapitał obecnego właściciela, nazwę czy miejsce produkcji). Badanie konsumenckie, zrealizowane przez GfK Polonia na próbie 15 tysięcy respondentów, posłużyło jako podstawa przyznania wyróżnień. W badaniu wzięto pod uwagę znajomość marki oraz chęć polecenia jej. Wyróżnione na tej podstawie marki otrzymały tytuł Superbrands Created in Poland. W wyjątkowym gronie znalazł się między innymi Atlas, lider w dziedzinie chemii budowlanej.

"Pojęcie polska marka obecnie stanowi dużą wartość, ale jednocześnie trudno je dookreślić. Dla Atlasa polskość, jako wyznacznik mądrej przedsiębiorczości, zawsze miała ogromne znaczenie. Cieszy nas, że organizatorzy Superbrands docenili tę wartość. Ale najważniejsze jest to, że o przyznaniu tytułu zadecydowali konsumenci. I to ma dla nas największe znaczenie" - podkreślił Jacek Michalak, wiceprezes Grupy Atlas.

Atlas znalazł się w grupie wyróżnionych obok takich marek, jak Gerlach, Black Red White, InPost czy Staropolanka.

Źródło i grafika: Atlas

CZYTAJ WIĘCEJ

ATLAS Filarem Polskiej Gospodarki
ATLAS głównym udziałowcem firmy FOX
Kosmiczna reklama firmy ATLAS
ATLAS wspiera bociany i nadaje im imiona
Nagroda Architektoniczna POLITYKI przyznana
ATLAS Złotą Budowlaną Marką 2013
Złote Godło dla Grupy Atlas
ATLAS: promocja "Puszka za dwa worki na miłe wieczorki"
Zaprojektuj z ATLASEM tor wyścigowy
Eko-Klekot, czyli z Atlasem o Ekologii piękną polszczyzną
Jak prowadzić firmę społecznie odpowiedzialną? Podpowiada Grupa Atlas...
Jakie marki budowlane doceniają Polacy? Poznaj wyniki plebiscytu Superbrands!
Marka Cieszynka wyróżniona tytułem Superbrands 2014



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej